Muhafazakâr kız ve seküler erkek veya tam tersi vs. karşılaştırması tarzda tweetler çoğaldı ne düşünüyorsunuz?

Benim düşüncem insanların yaşadığı hayat kendisini ilgilendirdiğinden dolayı yaptıklarını doğrusuyla ve yanlışıyla kabul etmek gerekiyor. Bu çatışmaya giren insanların birbirlerini gereksiz derecede eleştirerek vakit kaybettiğini düşünüyorum.
Muhafazakâr kız ve seküler erkek veya tam tersi vs. karşılaştırması tarzda tweetler çoğaldı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla