Sosyal medya sizce erkeklere mi yoksa kızlara mı yaradı?

İlişkiler artık uzun sürmüyor. İnsanlar için seçenek çok. Daldan dala atlıyor herkes. Sizce kimler daha karlı çıktı?
Güncellemeler
+1 yıl
bence erkeklere daha çok yaradı, normalde kızlarla asla iletişime geçemeyen erkekler bile klavye başında kızla konuşuyo. ayrıca çok güzel kız var ama yakışıklı erkek hiç yok
Güncellemeler
1 yıl
erkek olup sosyal medyanın ekmeğini yemeğen kaldı mı
Sosyal medya sizce erkeklere mi yoksa kızlara mı yaradı?
Cevapla