Hayattan hiç keyif almıyorum. Hiçbir şeyin anlamı yok. Neden böyle?

Yaşamaya değer bi hayat görmüyorum. Bazı güzel şeyler varsa da yaşamaya dair, onlar benim başıma hiç gelmiyo. Kötülük ve sahtelikle dolu bu hayatta güzel duygular yaşamaya değer kimse mi çıkmaz karşıma. Aşk olur, dost olur, aile olur. Kimle mutlu olabilirsem o olsaydı. Ama yok. Hiç olmadı.

Hayattan hiç keyif almıyorum. Hiçbir şeyin anlamı yok. Neden böyle?
Cevapla