Yani ben bir yaştan sonra aşırı aşırı oyun oynayan kişileri pek yetişkin olarak göremiyorum. Sanki henüz çocukluktan çıkarmamışlar gibi. Birde aşırı oyun oynayanların kişilik özelliklerinde genellikle sıkıntılı oluyor. Mesela gamer kadınlarda özellikle iki kesim karşımıza çıkıyor: biri her durumda tatlış olmaya çalışanlar ötekisi sürekli agresif ve argo konuşanlar. Erkeklerde de var bu gibi tipler tabii ki. Bir yaştan sonra aşırı aşırı oynanmasını hoş bulmuyorum yoksa tabii insanın canı sıkılır, günlük uğraşlarını bitirmiştir, stres atmak istiyordur ona lafım yok ama mesela kimisi 30 yaşına gelmiş oyun oynamaktan yüzünü yıkamaya fırsat bulamıyor. Dediğim gibi ben aşırısına karşıyım.

#Papatiam 🌼✨
Güncellemeler
1 yıl
Süper Soru 🌼✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer