Yaşça olgun bir bireyin gamer olması hoş karşılanmayan bir durum mudur?

Yani ben bir yaştan sonra aşırı aşırı oyun oynayan kişileri pek yetişkin olarak göremiyorum. Sanki henüz çocukluktan çıkarmamışlar gibi. Birde aşırı oyun oynayanların kişilik özelliklerinde genellikle sıkıntılı oluyor. Mesela gamer kadınlarda özellikle iki kesim karşımıza çıkıyor: biri her durumda tatlış olmaya çalışanlar ötekisi sürekli agresif ve argo konuşanlar. Erkeklerde de var bu gibi tipler tabii ki. Bir yaştan sonra aşırı aşırı oynanmasını hoş bulmuyorum yoksa tabii insanın canı sıkılır, günlük uğraşlarını bitirmiştir, stres atmak istiyordur ona lafım yok ama mesela kimisi 30 yaşına gelmiş oyun oynamaktan yüzünü yıkamaya fırsat bulamıyor. Dediğim gibi ben aşırısına karşıyım.

Yaşça olgun bir bireyin gamer olması hoş karşılanmayan bir durum mudur?

#Papatiam 🌼✨

Güncellemeler
1 yıl
Süper Soru 🌼✨
Yaşça olgun bir bireyin gamer olması hoş karşılanmayan bir durum mudur?
Cevapla