30 yaşında bilgisayar oyunu oynamak sizce anormal mi?

Strateji oyunlarını çok seviyorum. Vurdulu kirdili oyunlar eskiden oynuyordum ama artık zevk almıyorum. Şu an sadece strateji oynuyorum. Hearts of İron 4 adlı oyunda 2228 saatim var.

30 yaşında bilgisayar oyunu oynamak sizce anormal mi?
Cevapla