İnsanları kaybetmekten nefret ediyorum sizde böyle misiniz?

Birilerinin hayatimdan çıkmasını istemiyorum çoğu zaman. Özellikle aşk ilişkilerinde hep bir anlam yüklüyorum o kişiye çok fazla. Bitirmişse bile bi umut bağlıyorum anlamsız şekilde. Neden bu kadar anlam yüklüyorum niye böyle oluyor yorumlarınızı alabilir miyim acabaa..
İnsanları kaybetmekten nefret ediyorum sizde böyle misiniz?
Cevapla