Bazı insanlar için üzülüyor musunuz?

Bazı insanlar için üzülüyorum. Çünkü onlar için yapabileceğimiz hiçbir şey yok.
Tanrı onlara imtihan için kendilerini vermiş, bir ömür boyu kendilerine tahammül etmek zorunda kalacaklar. Onların cezası kendileri olmak..

İçtenlikle soruyorum sizler kızsanız da, uzak durmaya çalışsanız da bazı insanlar için üzülüyor musunuz?
?
?
#revolution
Bazı insanlar için üzülüyor musunuz?
Cevapla