Çirkin olduğumu yüzüme vuruyorlar beni hor görüyorlar aralarına almıyorlar okul hayatımda mesela toplu bi etkinlik yaparlardı beni davet etmezlerdi iş hayatında da aynı
Kızlar falan direk tipimle dalga geçiyor 30 yaşımdayım hiç sevgilim dahi olmadı
Çirkin olduğumu yüzüme vuruyorlar beni hor görüyorlar aralarına almıyorlar okul hayatımda mesela toplu bi etkinlik yaparlardı beni davet etmezlerdi iş hayatında da aynı
Kızlar falan direk tipimle dalga geçiyor 30 yaşımdayım hiç sevgilim dahi olmadı
Şu soru başlığını okumak bile üzgün hissetmeme sebep oldu. İnsanlar sadece egolarını tatmin etmek için karşı tarafı aşağılarlar. Belki de kendinde güzel değişiklikler yapmalısın.
Cevap
5Cevap
Karaktersiz onlar çünkü
Üniversite zamanında bir kız yüzüme hamamböceği bile senden yakışıklı demişti. Duygularını anlayabiliyorum. İnsanlar çok acımasız; özellikle karşı cinsler.
Cok kotu durum Allah cezalarini versin oylelerinin
Öyle bir şey pek mümkün değil sen mi taviz veriyorsun
Kötü niyetli insan çok üzülme
Cidden öylemi çok üzücü geldi
Karaktersiz olduğundan
Banada öyle yapıyorlar yalnız değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?