Herkes Bana İğrenerek Bakıyor Çirkin Olduğumdan Dolayımı Neden?

Arkadaşlar aşırı çirin bir yüzüm var. Bu sebepten dolayı da insanlarla göz göze gelip bakıstıgım zaman asırı huzursuz oluyoyorum hele ki karsı cinslerle. Genelde insanların bakışları bir tuhaf oluyor gereğinden fazla bakıyolar gözleriye yan yan bakanlar falan oluyo. Kızların falan yüz şekli değişiyo beni gördüklerinde. Yüzümde yanık yara vs yok sivilce yok temiz yüzlüyüm burnum ağzım dişim her seyim düzgün ama buna rağmen çirkinim bir albenim yok. Bu sebepten yani garip bir tip oldugum için de insanların asagılayıcı bakıslarına maruz kalıyorum haliyle. Yolda yürürken özellikle de kızlar tarafından çok eziliyorum alay konusu oluyorum sırf bana bişey demesinler diye yolumu değiştiriyorum onlar karsıdan beni gördüklerinde yolunu değiştiriyor. Annem yaşındaki insanlar da dalga geçer aşağılar seklde bakıyo rahatsız olup yanımdan uzaklasarak yürüyolar
Herkes Bana İğrenerek Bakıyor Çirkin Olduğumdan Dolayımı Neden?
Cevapla