Mesafeli
Cana Yakın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal biriyim ama bir o kadar da mesafeli. Bizim toplumumuz sosyalleşmeyi cıvık ilişkiler olarak algılıyor. Ulaşılmayan her zaman daha ikna edicidir bana göre. sonrasinda gelen samimiyet bonusu oluyor bu işin. Samimiyet arttıkça kişinin karsi tarafa olan saygısı da azaliyor bana göre...
Cana yakınımdır genelde 5 dakikalık muhabbet bile yeterli fakat soğukluk görürsem beni tanımamasına veririmde devam ederse de misliyle karşılık veririm.
Cevap
27Cevap
karşımda ki insana göre değişir genellikle
Genelde cana yakın gadası
mesafeli olmak her zaman iyidir cana yakın olunca tepene çıkan çok olur
Kanka ben galiba mala yakınım. Etrafımda ki çoğu arkadaşım mal :D
Cana yakındım iki gün önceye kadar ama mesafe koymaya karar verdim.
Duruma göre. Normalde insan ilişkilerinde olumlu ve yapıcıyım.
Kadınlara karşı mesafeli
Erkeklere karşı cana yakın muhabbet dost
insanlarla gereksiz samimiyete girmeyi sevmiyorum sonra nerde duracaklarını bilmiyorlar!!!
karşımdaki kişiye göre değişir. ama genellikle.. mesafeli.
Cana yakın olunca cozutan çok oluyor.
En iyisi zamana ve akışa bırakmak.
mesafeli güven yokta ondan
Cana yakın bir insanım
ben herkese karşı mesafeliyim
değişir genellikle
Mesafeliyim genel olarak.
Mesafeli tanıyıncaya kadar
Adamına göre değişiyor
Tanımadıklarıma karşı mesafeliyim
Kisisine göre değişiyor:)
Mesafeliyim. Az insan öz olur.
Kişinin enerjisine göre değişiyor
İnsanlara güven olmaz mesafeli√
Mesafeliyim
Olabilir
İnsandan insana değişir
Önce mesafeli duruma göre mesafeyi azaltan biriyim
Cana yakin sicakkanli
Oğlak burcuyum ben
Mesafeli
Mesafeliyim
cana yakın olduk da ne oldu. damga yiyoruz
mesafe severim
Mesafeli
cana yakın
Cana Yakın
Çünkü insanlar hain
Mesafeliyim
Cana yakın
Değişir
Mesafeliyim
Mesafeli.
Mesafeliyim
Mesafeli.
Mesafeli
Mesafeliyim
Fazla mesafeli
Kişiye göre
Artık mesafeli
Mesafeli.
Sen nasılsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?