Erkekler de bebek gibi sevilmek, çiçek alınan kişi olmak istemez mi? 😄

Erkekler de bebek gibi sevilmek, çiçek alınan kişi olmak istemez mi? 😄

Bebek gibi sevilmek değil de. Arada bir güvende hissetmek istiyoruz. Bunun için sevdiğimizin kollarından daha etkili bir şey yok. Sanki her kötü şey sona ermiş de, onunla cennetteymişiz gibi bir hissiyat işte.
Erkeklerde sizler gibi bir canlı. Onlarında duygusal anları olabiliyor, onlar da sizden ilgi bekliyor sevgi bekliyor. Ama erkek de olsan kadın da olsan kimseden bir beklenti içinde olmamak daha doğru, daha iyi oluyor
Cevap
17Cevap
Onlar 3-5 yaş arası çocuk olmayı daha çok seviyorlar.
Bence isteyen vardır evet
Çiçek sanmam. Ama bebek gibi ilgi sevgi görmek istiyorlar bu bir gerçek😂😂
Sevgisiz kalmışlar 😄
Ahahah yazık oyy😂😂
Hiç aklımda yoktu. Aklıma soktun. Artık istiyorum 😝
Alan Yok işte. 😂
Evde gül bakıyorum. O bana yetiyor
İnsan bilinçaltında bebektir bana göre her insan bebek gibi sevilmek ister her türlü ☺️✔️
Eykeklerin ruhu çuk zarif diğil çiçekten anlamazlar ki veyelim🌺🌺🦄
Çiçek böcek istemem ben hediye de istemem kabul etmiyorum ilişkilerimde. İki tatlı sözün yerini hiç bir şey almaz
Bence bizden daha çok istiyorlar bunu :)
İlgiye aşırı düşkünüm boğa erkeği olarak çiçekte mutlu ederdi. 😁
Yok çoğu ilgi ve şefkati sevmiyor. Bana annelik yapma diyor.
1 defa çiçek aldım hayatımda. tabi güzeldi ama çok değişik bir şeydi ya anlatamıyorum bile :D
Eski erkek arkadaşıma çiçek almıştım, adam ağlamıştı sevinçten
Yok be o ne öyle ya 😂
İstemez bence be. 🤣
Bence anne sevgisi gibi demek istediniz galiba 🤔
Sevilmek ister ama çiçek almak ister mi bilmem
erilliginizi kaybettiniz 👀
Sevilmek ve ilgi görmek bizimde hakkımız :D
Bebek gibi sevilmek okey çiçek böcek bozar
Hayır onlara böyle bişey yapmaya gerek yok
alınabilir nedem alınamasın
He ya birazda biz trip atalım çiçek isteyelim prens gibi sağ koltukta gezelim
Şahsen istemem, güzel sevilmek kafidir..
Prenses mi olmak istiyorlar
Hayır ilgi isterim de çiçek falan bozar adamı
Öküz oldukları için pek sanmıyorum
Ataerkil toplumda zor be cano
Adam olsalar bbeek gibi sevilirler zaten
O kadar şımarmaya gerek yok
İster
İstemiyoruz
Bizde insanız, isteriz
Neden istemeyelim?
İster
İstemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?