- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe bedel isterim, ne hesap sorarım. Ne bedel isterim, ne hesap sorarım, ne sitemle güzel kalbini yorarım. Sakınma tatlı dillerini 🎼
https://www.youtube.com/embed/4D4_vf3ammkBu şarkıya bayılıyorum, ne de güzel okumuş Dicle Olcay, orkestra da ne de güzel eşlik etmiş, aralarında tam bir ahenk var, orkestra ve solistin arasında ahenk olursa ortaya da böyle müthiş bir sonuç çıkar.
Tüm ilişkilerde mühimdir ahenk, ruh eşi. Çalışma arkadaşların da ruh eşin olacak, eş sadece partner, sevgili değil ki, eşine denk düşmeli her insan, böylece adaletsizlik olmaz
İşte tam da bu şarkının sözlerinde ki gibi sevilmek istiyorum bende, bedelsiz, hesap sorulmadan, baskı hissetmeden, sitemsiz, tatlı sitem olabilir ama pamuklara sarılıp sarmalanıp bebekler gibi sevilmek istiyorum, şefkat istiyorum, sevgilimin dizlerine yatmak, öylece kalmak istiyorum, belki de babamın dizlerine yatmadığım için o boşluğu sevgiliyle doldurmak istiyorum , şimdiden sonra mümkün değil onunla baba kız gibi olmamız zaten.
Bir dizide görmüştüm, kızı babasının dizlerinde yatıyordu, gözlerim dolarak izlemiştim, bir parça ağlamış da olabilirim, hatırlamıyorum. Bazılarının normali bizim özlemimiz olabiliyor, şefkat karşısında eririm. Bence her insan bebekler gibi sevilmek istiyor, taaa bebeklikten beri var bu duygu içimizde, tabi ki mütemadiyen suyunu çıkarırcasına değil 🙂 yoksa ahenk içinde olmadığımız kişilerden görmek istemeyiz o sevgiyi, o ilgiyi, o dokunuşu, o öpüşü. Duygusal yoğunlukta olduğumuz kişiden talep ederiz bizi bebek gibi sevmesini.
Bazen de ilgiye o kadar aç oluruz ki, şefkate o kadar ihtiyaç duyarız ki böylesi anda, en ihtiyaç duyulan anda pamuklara sarılıp sarmalanmak ilaç gibi gelir, çünkü her insan ihtiyaç duyar sevilmeye, sevmeye, bebekler gibi sevilmeye, yanında saçmalayacağı kişiye, bir nefese, bir can yoldaşına
21 Yorumla- +1 yıl
😅 yess be
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence erkeğin de kadının da bebekler gibi sevilmeye ihtiyaç duyduğu anlar vardır, günde bi kaç dakika bile olsa. Olgun akıllara ve yüksek yeteneklere sahip yetişkinler olarak, bebeksi duygulara da aç ve açığız, hatta hakediyoruz bence. Dengesi ve dozu güzelse şahane olur.
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır külliyen yalan, kadın sevdiği adamı bebek gibi sevmez o ne öyle yaaa?
Kadın adamı başka türlü sever ve mutlu eder. Açtırma ağzımı yaa sabah sabah😅
43 Yorumla- +1 yıl
Sabah sabah libido çılgınlığına şahit oluyoruz djdjs
- +1 yıl
Her sabah da olmaz yaaa🤣🤣
- +1 yıl
Çok tatlısınız sabah sabah 😄
+1 yıl
Cinsiyetlere özgü genellemeler yapmak doğru değildir. Her insanın farklı kişilik özellikleri, tercihleri ve beklentileri vardır. Bu nedenle, tüm erkeklerin bebek gibi sevilmekten hoşlandığı söylenemez.
Ancak, bazı erkeklerin sevgi, ilgi ve şefkat dolu bir ilişkiyi tercih edebilecekleri doğrudur. Bu, onların duygusal ihtiyaçlarına ve kişilik özelliklerine bağlı olabilir. Aynı şekilde, bazı erkekler daha bağımsız ve duygusal bağlara daha az önem veren kişilik özellikleri sergileyebilir.
Özetle, erkeklerin bebek gibi sevilmekten hoşlanıp hoşlanmayacağı, her bir erkeğin kendine özgü tercihleri ve beklentilerine bağlıdır.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Yoo koca adamız bebek gibi sevilmekte ne ya iyi bari oldu olacak biberonu da eksik etmesin tübe tübe hfhfhf
13 Yorumla- +1 yıl
Mıncır muncur sjdjsk
- +1 yıl
Hahaha 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılBebek gibi sevilmek isteyen annesine gitsin...😄
15 Yorumla- +1 yıl
Hayır ben yumurmayı severim 😃
- +1 yıl
Yumurma ne ola ki.😄
- +1 yıl
Mıncır mıncır oyyyyşş diye yanakları sıkmalar misal djsksk
- +1 yıl
Bu yaştan sonra mıncır mıncır hiç çekemem. 😄
- +1 yıl
😅 peki öyle olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHoşlanan vardır, ancak çok abartmadan. Sonra annesi gibi hissetmesin. 😅
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır sonra ego filan yaparlar mdkdkk
11 Yorumla- +1 yıl
Aman doğuştan egolular sjsj
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet doğruluk payıo var en azından benim için yani ben ilgi sevdiğim için sevdiğim kadının beni bebek gibi sevmesini isterdim. tabi ki herkesin düşüncesi farklı ama bebek derken siz ne anlıyorsunuz bilmiyorum kucağı alıp mama yedirmek değil tabi ki :D yani aşırı ilgiden bahsediyorum ya da bana iltifat etmesi ya da işte çok şirin konuşması gibi şeyler.
10 Yorumla Aman Allah korusun. Benim sevmediğim sevilme şekilde. Bana göre bununda bir ciddiye olması gerekiyor. Öyle sakalını okşiyim, saçlarının arasında parmaklarımı gezdireyim deyip Türk klipi tadında olan sevgi gösterilerini pek sevmiyorum. Birde çok temas meraklısı bir insan değilim. Hani derler ya uzak sev diye. Heh iş ben oradaki adam olabilirim.
17 Yorumla- +1 yıl
Uzak ne beee hirpalayarak sevecek kas göz patlatacak🤣🤣
- +1 yıl
@Hayatİstanbul77 Yok ben almayayım ilişkilerin her türlüsünde ciddiyeti seviyorum😂
- +1 yıl
Mesafe iyyy🤣🤣
- +1 yıl
Boşuna erkekler odun demiyorlar🤣
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
+1 yılErkekler hakkında genelleme yapamam ama bakış açımı söyliyicek olursam erkek her konuda yön veren , asıl hak sahibi olmalı. Yanindaki kadın erkeğine ilgili ve hizmet eden olmalı ama bebek gibi sevilmek olarak yakıştırma yapılıcak olan kadın olmalı
10 YorumlaDuygu durumuna göre değişen bir şey olduğunu düşünüyorum. Burdaki bebek gibi sevilme şefkat beklerken kadinimin dizine yatıp beraber bişeyler izlemek ve saçlarımı okşamasiysa evet bundan keyif alırım ama her şey dozunda tabiki agucuk gugucuk durumu hoş değil :) Nitekim bunun da cinsiyeti yok bence.
10 Yorumla
+1 yılyani biraz şefkat ilgi alaka üzerimizde olsun istiyoruz.. başbaşa kaldığımız zamanlarda evet bebek gibi de sevebilirler :)
20 Yorumla
+1 yılBen onu bebeğim gibi sevdim kıyamadım ama o bana kıydı bundan sonra kendimi bebek gibi sevicem💔😔
32 Yorumla- +1 yıl
Ah be 🚬
- +1 yıl
🚬🚬
+1 yılBence hayır diyenlerin cevabı külliyen yalan. Bir zat babamda görüyorum bu hareketleri tamam ben de hala çocuk gibi davranıyorum yaşım olmuş 19 ama babam bazen çok abartıyor. Hele hasta oldu mu dünyayı ayağa kaldırır🤣
11 Yorumla- +1 yıl
Al işte, bir şey biliyoruz da konuşuyoruz
Hayır ya hoşlanmam, kafamı okşayabilir ama bebek gibi sevilmek biraz garip geldi bana ben hiç öyle hissetmem
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Erkeklerde ilgi sevgi bekler kadınlar bunu pek beceremediği için bu tür duyguları çoğunda körelmiştir.
21 Yorumla- +1 yıl
Vah 🤧
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılValla kimseyi bebek gibi sevemem bana ters.
Ben kadın gibi severim oda erkek gibi sevilmeyi istesin.
bebek gibi sevilmeyi istemek nedir ya 😀14 Yorumla- +1 yıl
Niye yanaklardan makas almak ısırmak burun sıkmak :D bunlar olmazsa nasıl olacak bu ilişki denen zımbırtı sdjdj
- +1 yıl
Tabiki de yanağını sıkarım okşarım ama ben bunu yaparken o kendini bebek gibi hissetmez tahrik olur 😀
Benim ilişki anlayışım farklı demek ki 😂 - +1 yıl
Ayh şimdi detaya girmeyelim sjsjs
- +1 yıl
Bence de 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBuz gibi doğru jshsh erkekler bunu dışarıda kabul etmez ama, sevgilisi ile arasında kalsın ister jsnx
15 Yorumla- +1 yıl
Evet hiç biri itiraf etmiyor :D
- +1 yıl
Etmesinler biz biliyoz jsnsn
- +1 yıl
Evet biliyoz hıh 😃
- +1 yıl
Ahahaha ❤️🌸
- +1 yıl
Doğru yakalanmisizz 🙈
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiraz tehlikeli ve hassas bir konu. Melankoli hayatın vazgeçilmez bir parçasıdır. İçinde sevgiyi aşkı merhameti şevkati fedakarlığı romantizmi barındırır ve tüm bu yüce duygular ruhumuzu besler ve yüceltir. “Duygular evrenin en pahalı 🤑 şeyleridir.” Düşünsenize “aşkım tatlım 🥰 birtanem bebeğim seni seviyorum çok özledim yokluğunda geberiyorum aşkınla kalmadı bende gururdan eser.” denmesi nede güzel ve hoş💋
10 Yorumla
+1 yılDoğruluk payı vardır ama çoğu erkek kabul etmez😅 o anları sevgilisine veya eşine özel kalsın isteyebilir :)
11 Yorumla- +1 yıl
Evet buna katıldım 😌
+1 yılÇoğunluğu öyle gerçekten beni de şaşırtıyor bu durum 1.85 - 1.90 çocuklar dizime yatıyodu sevsene beni diye 😂
115 Yorumla- +1 yıl
Çok tatlı 😅
- +1 yıl
Ahahahahah kesinlikleeee en tatlı oldukları anlar diyebilirim 😜😂
- +1 yıl
🤒 bir de masum
- +1 yıl
Yok çok da masum olmuyorlar beybisi sadece tatlı diyelim 😜😂
- +1 yıl
😃 sustum
- +1 yıl
Ahahahah yorumlarda konuşulması tehlikeli mevzulardannn 😂
- +1 yıl
Biz nerde ne konuşacağımızı biliriz :D
- +1 yıl
Ahahahah
Muhabir: Siz kimsiniz?
Polat Alemdar: Yerinde ve Zamanında Konuşanlar
Birden bu sahne canlandı aklımdaaa 😂 - +1 yıl
Piüüüh sana :D
- +1 yıl
Uslanmaz bir Kurtlar Vadisi fanıyımmmm 😜
- +1 yıl
Hayır ya olamaz :D bu doğru değil
- +1 yıl
Neredeyse bütün bölümlerini ezbere biliyorum desemmm 😂
İşte o dizimde yatırdıklarımdan biri yüzünden oldu bunlar ama pişman diilim gerçekten bana göre de mükemmel bir diziydi 😄 - +1 yıl
Masal lütfen diziyi unut öyle gel djsks
- +1 yıl
Aaaa unutmayayım ama sana karşı replik kulanmayayım 😜❤️
- +1 yıl
185 ile 190 arasında senin için çok fark oluyor muydu? Ben doktora gittim kemik yaşım 17 çıktı boyum 185 olacakmış sence 185 bir erkekle sevgili olsan. 190 birinden hoşlanır mısın yoksa 185 yeter mi?
Bu hem erkek hemde kadın için geçerlidir. kim istemez ki şahsen ben bayılırım ☺️
24 Yorumla- +1 yıl
Evet ya yatırsa şöyle dizine saçlarını okşasa :D aa bil bakalım ne eksik sjdj
- +1 yıl
Sanırım seçiciyim, diz konusunda 😅
+1 yılEvett. Benimki hep kucağımda uzanıyor saçını okşuyorum ❤
23 Yorumla- +1 yıl
Gelip şimdi yok öyle bir şey der sjjs :D
- +1 yıl
Beklerim.😂 daha neler neler yapıyor ama söylesem yok öyle şey yaa der. Kedi gibi valla
- +1 yıl
Tamam enişte şimdi bize bozulur djjd
+1 yılBen o kadar dayağı niye yedim o zaman diye sormazlar mı adama.
15 Yorumla- +1 yıl
Ne dayağı?
- +1 yıl
Psikopat kadın çok.
- +1 yıl
Hak etmişsindir dhsj
- +1 yıl
Feminist bir yaklaşım :)
- +1 yıl
Gerçekçi bir yaklaşım 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılYok abi öyle birsey doğarken ebe tokatlıyor severken millet tokatlıyor külliyen yalan
11 Yorumla- +1 yıl
Öyleyse var
Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Bebek gibi sevdiğim için soğudu 🤭🤣 fazla ilgiyi sevmiyorlar
14 Yorumla- +1 yıl
Yaranılmaz hıh
- +1 yıl
Bu gerçek, yanii öyle oluyor 😃 bırakacaksın peşinde sürünsün
- Aşk İlişkileri konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir erkek bundan hoşlanmaz anaç bir kadın istemez yanında o kadar da eminim tabi kastedilen buysa
11 Yorumla- +1 yıl
Aslında daha çok böyle kedi sever gibi sjsj mıncır mıncır etmekten bahsediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı. Hayır bence ben nefret ederim. İlişkide kadının da çocuk gibi konuşmasını hani taklit falan yaparlar ya sevimlilik hesabı. Gerçekten beni çok tilt ediyor bu şeyler ya seven neden seviyor acaba bu şeyleri.
10 Yorumla
+1 yılErkek olarak doğup sırtımıza toplum tarafından yüklenen beklentileri karşılama mücadelesi içinde kendimizi kaybederken, şefkatli kollarda huzurla bebek gibi sevilmeyi içten içe istediğimiz gözardı edilemez bir gerçektir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılBirçok erkek bebek gibi sevilmek istediğini kolay kolay dışarıya yansıtmaz. Birçoğu dışarıya aslan hanımına kedi olmayı seviyor. O yüzden bu bilgi doğru olabilir
10 Yorumla
+1 yılTabiki de kesinlikle doğru.. Erkekler kadınlar ilgiyi çok seviyorlar demiş olsa da aslında kendileri çok seviyor hatta bir bebeği bile kıskanabilirler..
10 YorumlaOnların da sevgiye ihtiyacı olduğu kesin. Sadece kadinlar değil.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle olsaydı çok değer gösterildiğinde bana Annelik yapma denilmezdi. Kimisi fazla şımartılmayı seviyor olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende sevgilimi bebek gibi sevdim küçük bebeğim diye hitap ederdim gel gör ki terk edildim
11 Yorumla- +1 yıl
O zaman geçmiş olsun diyoruz
+1 yılYani ben kendi adıma konuşayım sadece genel olarak tüm erkekler aynı diyemem ben ilgi görmeyi seviyorum açıkçası ilgi manyağıyım diyebilirim
10 Yorumla
+1 yılSadece erkekler değil hepimiz için doğruluk payı var ama şöyle, daha doğrusu bebekliğinde nasıl sevilmişse öyle sevilmek hoşuna gider.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılbaşkasını bilemem ama bebek gibi sevilmek tarzım değil, ama sanırım biraz temas bağımlısıyım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBenim açımdan yok. Darlanırım ben , maksimum saclarım okşansın kafî
10 Yorumla Ben sevmem oyle ya, hele de kafamla kulaklarimla oynanmasini hic haz etmem.
10 Yorumlabence ikisi içinde geçerli hem erkek hem kadın için.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Pek değil
Masajı severiz dokunulmasini severiz öpulmesini severiz10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılhiç sevmem öyle bebişimli aşkitomlu bebek sesli bebek gibi sevilmeleri.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 719 cevap paylaştı.
+1 yılBu herkes için ayni değil tabi ama evet çokta güzel bişey tabiki benim kendi görüşüm
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSeverim, mümkünse kalabalık olmayan ortamda kdkdldldldl
10 Yorumla Erkekler analarından ne gördülerse onu istiyor işte. Çok şaşırtıcı değil. Büyüyememe sorunları var.
10 Yorumla
+1 yılBen de ihtiyaç duyuyorum şahsen 😅 bebeğim gibi de severim
10 Yorumla
+1 yılVar abla bazen ablalar bana bebeğim diye hitap ediyor hoşuma gidiyor ayol
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılEşimin bana annem gibi davranmasını istemem.
Zaten bu olumsuzluklar burada başlıyor.10 Yorumla
+1 yılSevginin her türüne varım🙂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bu tarz genellemeleri hangi erkekler üzerinde deneyip de yaziyorlar merak ediyorum sadece 😂
10 YorumlaArada bir öyle isterim yani ama genel olarak sevgisini hissettirsin yeter
10 Yorumla
+1 yılBen 22 yaşındayım bana göre doğru ama devamında sert bir erkeğe dönüşebilirim 🤭🌺
12 Yorumla- +1 yıl
Çünkü hatunumda bebek gibi hissetmeli yumuşacık olmalı öyle işte haksız mıyım 😅
- +1 yıl
Haklısın kardo
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Severiz sosi :D
11 Yorumla- +1 yıl
Yes seversiniz 😅
+1 yılÇok güzel oluyo ya başbaşa kaldığınızda böyle bi utanma çekinme olur ya bebek gibi sevilme olunca bu çekinme bitiyo kendini güvende ve huzurlu hissediyosun
10 YorumlaGenelde evet. Bazı durumlarda kadın gerçekten çocuk yerine koyarsa ve başka insanların olduğu ortamda da erkeğe bebek ilgisi gösterirse karizmanın çizildiğini düşünürüz.
10 YorumlaBu sorunun cevabı bence kesinlikle hayır çoğu erkek karşındaki insanın kendisini o olduğu gibi davranmasını ister şahsen ben böyle düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılHayır tabiki kim dedi onu 😳
14 Yorumla- +1 yıl
Ben shsj
- +1 yıl
Hııı yok yalan haber 😦
- +1 yıl
Yok gerçek djdj
- +1 yıl
tam tersi olmasın mı 🙃
+1 yılAy aman hem de nasıl bebek 👶 Hele ki grip olduklarında nerdeyse aguuuu diye ağlayacak gibi olurlar 🤣
10 Yorumla
+1 yılTam olarak bebek gibi değil ama severim. Ailemden bir kadını bulduğum gibi kucağına yatarım hemen.
10 YorumlaVar ama
Kanka sen seve seve öldürürdün12 Yorumla- +1 yıl
Doğru öldürebilirim djks
Kesinlikle hep öyle sevilmek hissedilmek istedim olmadı ilgisiyle beni bogsun sürekli öpsün sarilsin ama nerde öyle hatunlar bide balık burcu olunca
10 Yorumla
+1 yılVala yorgunum elimden gelmez hahah
14 Yorumla- +1 yıl
Sjsjs şimdi yorgunum yarın gel
- +1 yıl
Dışarıda bir soğuk Yemişim Elim ayağım tutmuyor doğru düzgün Türkiye’ye gelme burası uyuşturucu hava 🤣
- +1 yıl
Valla de 😅
- +1 yıl
Öyle vala canım😃
+1 yılKim dedi bunu saçmalık 🧐
13 Yorumla- +1 yıl
Hangisini kdkd
- +1 yıl
Soru başlığı 😃
- +1 yıl
He onu şey demiş işte 😅 birileri demiş işte bea
- Devamını Gör (82)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 