Birlikte mekânda oturduğunuz arkadaşınız yemeğini yarım bıraksa bozulur muydunuz?

Hesabı siz ödüyorsunuz öyle düşünün. İki yemeğin lafını mı yapıyorsun demeyin maddi gücüm çok iyi olsaydı bile bu davranışın yanlış olduğunu düşünüyorum. İki kez başıma geldi de üst üste. Siz ne düşünüyorsunuz?

Birlikte mekânda oturduğunuz arkadaşınız yemeğini yarım bıraksa bozulur muydunuz?
Cevapla