Ilişkilerde en önemlisi o kişinin sana iyi gelmesi midir?

Biri var, bana iyi geleceğini hissediyorum falan diyor. Bana kalırsa boş zırva yapıyor da yine de soruya dönüştürmek istedim. 😅

Arkadaşlık olsun sevgililik olsun ilişkilerde önemli olan o kişinin sana iyi gelmesi ve karşındaki insana iyi gelmek mıdır?

Bana kalırsa ilişkilerin başlama sebebi böyle bir iyi gelme durumu da olamaz bence. Birinin iyi gelmesini istiyorsan psikologa gideceksin, o iyi gelir. 😆 Kimse kimsenin akli dengesini sağlamak zorunda değil. Siz ne düşünüyorsunuz?

Ilişkilerde en önemlisi o kişinin sana iyi gelmesi midir?
Cevapla