Bir insanın sana yaptığı iyiliği mi yoksa kötülüğünü mü anlatırsın?

Şöyle bir replik var
" Eğer hakkımda kötü bir hikaye duyarsan öncelikle şunu bil bir zamanlar o insanlara iyilik de yaptım ama bunu anlatmazlar "

Haklı mı 🤌

Bir insanın sana yaptığı iyiliği mi yoksa kötülüğünü mü anlatırsın?
Cevapla