Size biri kötü davrandı diyelim arkasından gelen kişi iyi davransa ondan etkilenir misiniz?

Benim arkadaşım vardı onu kötü davrandı kişilere Ben iyi davranıyorum genelde yani ben kimseye kötü davranmam fark ettim ki arkadaşımın kötü davrandığı kişilere ben normal iyi davranınca bana daha çok saygı sevgi besliyorlar dışarıda buluşalım mı falan diyorlar. v

Sizce iyi davranışımdan dolayı mı böyle oluyor? Yani arkadaşım onları kötü davranmasa yine aynı sonuç olmayacak mıydı. Arkadaşım kötü davrandığı için kötü hissettiler Ben iyi davranınca da değerli olduklarını hissettiler

Size biri kötü davrandı diyelim arkasından gelen kişi iyi davransa ondan etkilenir misiniz?
Cevapla