Benim arkadaşım vardı onu kötü davrandı kişilere Ben iyi davranıyorum genelde yani ben kimseye kötü davranmam fark ettim ki arkadaşımın kötü davrandığı kişilere ben normal iyi davranınca bana daha çok saygı sevgi besliyorlar dışarıda buluşalım mı falan diyorlar. v
Sizce iyi davranışımdan dolayı mı böyle oluyor? Yani arkadaşım onları kötü davranmasa yine aynı sonuç olmayacak mıydı. Arkadaşım kötü davrandığı için kötü hissettiler Ben iyi davranınca da değerli olduklarını hissettiler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
etkilenmem..
Bu etkilenmek değilde takdir etmek
Ya Yok öyle değil şimdi ilk gittiğimizde farklı oluyor kızım morali bozuktu düştü böyle ben de ertesi gün gittim başka bir ürün almak için gittim kız böyle ben onunla iyi konuşunca gözlerinin için gülüyorum nasılsın iyi misin dedi Ben de ona demiştim daha önceden böyle bayağı sohbet muhabbet oldu soğuk bir kızla normalde. En son ben gidecektim benim aram geldi dedi istersen biraz dışarı çıkalım dedi sigara içelim falan iyi dedim o şekilde dışarı çıktık vakit geçirdik anlaştık konuştuk.
Başka bir arkadaşım vardı kızın birini yanımda telefonda bayağı kötü davrandı ciddi anlamda kötü.
Sonra ben aradım kızı bir süre sonra dedim ne yapıyorsun falan filan ben iyi yaklaşınca ona O da bana farklı yaklaştı Ben tatile geleceğim falan diye yalan söylemiştim ona bakayım ne diyecek diye gel dedi beraber takılırız falan yapmıştı o şekilde yani sonradan birlikte bir tatil falan yapmıştık yani sanırım kızlar biraz daha duygusal oldukları için kötü bir olayın üstüne biri iyi yaklaşınca direkt düşüyorlar gibime geliyor
Yok şüpheci biriyim