Selams
Lades bitti adam artık aklımda değilsin.

Anlık mod
Selams
Lades bitti adam artık aklımda değilsin.

Anlık mod
Bu, genellikle kişinin kişisel değerlerine, inançlarına ve deneyimlerine bağlı bir durumdur. Bazı insanlar niyetin önemli olduğunu düşünürken, bazıları sonuçların daha önemli olduğunu düşünebilir. Ancak genellikle hem niyetin hem de sonucun önemli olduğu kabul edilir. İyi niyetle yapılan bir eylem, beklenmedik olumsuz sonuçlara yol açsa bile, genellikle kişinin iyi niyetli olduğu anlaşılır. Ancak, bu tür durumlar genellikle daha fazla iletişim ve anlayış gerektirir. Öte yandan, sonuçlar da önemlidir çünkü eylemlerimizin sonuçları genellikle başkalarını etkiler. Bu nedenle, iyi niyetle hareket ederken aynı zamanda olası sonuçları da göz önünde bulundurmak önemlidir. Bu, hem etik hem de pratik bir bakış açısıdır.
Tabii günümüzde iyi niyeti algılayacak insan sayısı yok denecek kadar az kaldı
Ben niyetine de sonucuna da bakarım.. yani duruma göre değişir.. bana neden iyilik yapmak istedi ya da iyilik yapmak isterken ne kötülük yaptı.. niyeti daha önemli çünkü değer verdiğim birisi iyilik düşünmüştür ama bilmeden istemeyerek kötülük yapmıştır sorun etmem.. affederim hayat bu. herkes hata yapar. ama eğer affedilmeyecek boyutta bir kötülük yaptıysa orada da sonuca bakardım..
Ben her zaman ilk önce niyete bakarım. Çünkü insanın niyeti kalbinin güzelliğini ya da çirkinliğini gösterir. Sonuç her zaman pozitif olmasa bile niyet her zaman ön plandadır benim adıma.
Bir kereliğe mahsus sebebi üzerinden değerlendiririm..
Aynı kişi aynı şeyi yaparsa mı şey olur
İkinciye aklından şüphe ederim, o yüzden uzak dururum.. 😂
Ama niye :D “hepsi iyiliğin için hepsiii” 😃
Ben deneme tahtası mıyım? 😂 Belki eylemsizliği benim mutluluğumun kaynağıdır..
Aa değil misin, diyormuş shsj
Onun gözünde öyle olduğum kesinleşmiş olur.. 😅 Dostun da düşmanında akıllısı..
Bir sürü amin 😃
Teşekkürler Sosyetik..
Ricalar Identity
Cevap
33Cevap
Kimse bana iyilik filan yapmasın uzak dursun
Niyet ama şu bar bazı insanlar tanıdım … iyilik yapar gibi yapıp sonucunu kötülüğe sonuçlandırıp
ben iyiliğini istedim elimden geleni yaptım olmadı … zihniyeti de var…. Bazıları çok zeki geçiniyor….
bir insan gerçekten istersen …. Sonuçta olur sonuç o sebebple önemli ….
ama gerçekten niyeti iyiyse asla önemli değil
Kötü niyetle sorulan bi sorusun iyilik arama cevapta demiş Kolera.. bana kötülük olduysa niyet miyet çöpe atarım. Sonuç önemli
Doğrusun
💌💌❤️🔥
Hem niyet hem sonuç, bana karşı kötülük yapan insanların yanında daha durmam zaten direkt uzaklaşırım kalbimden hop dışarı 😄
Kalbimden kop hop dışarı :D aaa ne güzel söz
Hemen :D
Bu iyiliği herkese göstere göstere yapıyorsa kesinlikle bir fayda görmeyi beklemem ancak başkalarından gizli bir şekilde bir jest bir fayda sağlayacak bir hareketse ancak kabul edebilirim o da belki bir ihtimal herkesin iyilik yapmasına izin vermem
Bilmeden iyilik yapma yaklaşımını odaklı iken kötülük yapmışsa kızmam ama bilinçli olarak Benim kötü olmamı isteyen her durumda karşı çıkarım her zaman niyet çok önemli ama bazen insanlar iyi niyetli yaklaşım gösterirken bilmeden kırabiliyor.
Niyete bakarım ama kötülüğün şiddeti de önemli şimdi :)
Mantıklı bir açıklaması olmalı
Nasıl iyilik yapmak isterken kötülük yapmasının değil miii
Evet açıklama tatmin etmezse süründürürüm djdj
Sonuna kadar jdmdksmkd
😌💅
hoş geldin dostum 👋😅 Niyetinin halis olması önemli benim için.
Hoş buldum 😌
İyi niyetini takdir eder, cehaletini eleştiririm. Çünkü iyi niyetli olup da karşındaki insanın kötülüğüne sebebiyet vermek ancak cehaletle mümkündür.
lades bitti adam artık Aklım da değilsin mesajını görmüşmüdür 🙄
Derdimiz o değil 😏
Ben de sorumun cevabını merak ediyorum mesela
Olur bb
niyete. sonuçta yapmak istediği olaylar silselisinde kötü sonuclanmis ama niyet iyi. sadece nasıl yapacağını bilemedi o kadar.
Bilmiyorum. Emin olmadığım her insan için sonuca bakarım. Bildiğim güvendiğim insanlar içinse sonucun hiçbir önemi yok.
Niyet önemli de gerçek niyetini nasıl bilecen 🤔 sıkı sıkıntı orada o yüzden sonuç. Bana zararı dokunuyorsa az ötede yaşasın 👍
Niyete bakarım niyet iyiyse... ve konuşur beni anlamasını ve ne hissettiğimi bilmesini sağlarım.
Niyeti anlarım ama sonuç fenaysa patlarım. Sonuca bakarım.
İyi niyetine bakarım. İyilik yapmak istemiş sonuçta bilerek yaptığı bir kötülük yok ki
Her halükarda kemiklerini kırarım, niyetine falan bakmam.😂
Sinirim geçene kadar sonuca akıl başa düşdükten sonra niyete
Bir Türk atasözü derki ameller niyetlere göre işlenir 😏
Niyet affetmem için önemli olabilir ama sonuç bana zarar verdiyse niyeti arka plana atar.
Niyete göre yaradan yargılıyor biz insanız sonuç odaklıyız.
Niyet önemli tabi ama sonuç çok kötüyse niyetin iyiliğini gölgeleyebilir. 😁
Sonuca bakarım, çarparım ağzına iki tane iyilik falan yapmaya kalkmasın bana bidaha.
Samimiyetine bakarım
Yetişkinlikte "niyet olmaz" diye bir söze denk geldim sonuç bizi iyileştirmeli ki buna iyilik diyelim eyleme dökülmeyen "iyilikmiş" gibi gösterilemez.
Niyetine bakarken kırarım ağzını burnunu.
Niye kırıyorsun yahu 🙄
Şiddete meyilliyim
Hani kibar adamdın ya sen
Kibarım aynı zamanda, kelebek edasında savruluyor yumruklarım
Dayak yersin evladım yapma skdk
Kar zarar ortak teyzem
Tamam evladım aman dikkat et kelebek gibi süzülürken djjd
ahaha
Sonuçta eline yüzüne bulaştırmis..😊
Bulaştırmayı seviyor djdj yani niyete mi bakıyoruz
Hayır sonuç odaklıyim ben 😅 beceremedigi işin başına geçmesin kimse..
Ama niyeti iyiymiş 🥺
Sonucun bana yaşattığı şeye odaklanırim.. ilk olarak bunu yaşamadan onunla iyi şekilde konuşamam.. sonuçta kötü bir sekilde sonuçlanmış.. ilk önce bu durumu özümsemem gerekir.😊👍
😊🙏
😊🌹
Niyet önemlidir...
Sonuç?
Sonuçta sana iyilik yapmak istiyor sonucunu bilmeden... Sonucunun kötü olacağını bilse demek ki hiç kalkışmayacak🤔
Mantıklı 🧐
Sen benim mantıksız olduğumu gördün mü hiç 😂
Gördüm tabii
Ne zaman, nerde, nasıl 😂
Açmayalım hiç konusunu 😃
Özelden açalım : ))
Şimdi bu iletişim amaçlı yorum mu oldu😂
Evet :D
Başkalarına yâr etme, sen kaldır lan😂
Emin misin yapmam be 😃
Başkası mı yapsın , düşmanlarım çok malum 😂
Bir laf vardı, vardı da şu an aklıma gelmiyor fjjd
Gelince yaz mutlaka : ))
Anlaştık
Seninle anlaşmakta mümkünmüş, anlamış olduk : ))
Biraz geç anlamışsın 😅
Geç olsun güç olmasın 😂
Sonuça bakmak biraz nankörlük yaw
Ama kötüyse sonucu?
He öldürmedi sakat bıraktı hdjs
Seni çok kırarlar, söyleyem.
hdjs sonuca odaklan sonuca
Amaaan :D bana ne be
Süreklilik arz ermiyorsa sebep
Her zaman niyeti önemli.
Kim olduğuna bakarım
Niyetine bakarım.
Ameller niyetlere göredir
Niyetine bakarım
sonuca bakarım beeen ne yapayım niyeti
Niyete bakarim
niyet tabiki
Niyete
İstemeden yaptığı kötülüğün ne olduğuna bağlı.
Ben niyete bakarım
niyetine bakarım
Niyete bakarım
Niyetine bakarım.
Sonuç önemli.
Niyete bakarım
Niyetini dikkate alirim.
Net sonuca 🙃
Düşüncesine bakarım
Mesih sendromu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?