Çok moralsizim çok mutsuzum içim bon boş ruh halim kötü?

icimden bisey yapmak gelmiyor kalbim bon boş kimseyle konuşmak bile istemiyorum bile dizi filim de izlemek gelmiyor kitab okumak kısaca hiç bisey yapmak bon boş yaşıyorum gibi hayatı
Çok moralsizim çok mutsuzum içim bon boş ruh halim kötü?
Cevapla