Bunalımdayım aşırı moralim bozuk neden ben ya neden?

Ailem desen sıkıntı millet ne güzel hayatlar yaşıyor ben burada en ufak şey için bile üç gün konuşmuyorum tip desen millet bebek gibi ben kendimi beğenmiyorum biri var bi gün iyi bi gün kötü biri daha var ilgili ama ne bilmiyorum kafam karışık maddi yönden çok çok iyiyiz sıkıntım olmuyor her şeyim var ama sevgi asla yok size yemin ederim berbat bi hayat keşke diğer türlü orta bi aile olsaydık diyorum

Bunalımdayım aşırı moralim bozuk neden ben ya neden?
Cevapla