Çocukluk arkadaşın tarafından aptal yerine konduğunu anlamak en igrenç his midir?

Merhabalar uzun zamandır farkındayım aslında cocukluktan gelen bir arkadasliğimiz var , ancak demek ki belli bi yaşa gelince bazı kişiler değişebiliyormuş bunu anladım , aslında ilk başlarda ufak ufaktı hissediyordum ama konduramıyordum kendimi haksız çıkarıyordum taaki bugüne kadar... Çok üzücü bir şey yıllarınız geçmis arkadaş olarak yediğiniz ictiginiz bir kardes gibiymissiniz. Sonra bir anda karşı taraf ne olduysa sizi düşman bellemiş nedeni ne peki hâlâ bilmiyorum :) en azından bu kadar yıllık arkadaşlık hatrına söylemesini de isterdim ancak bugün anladım ki kendisi kendine göre bir plan kurmuş oynuyor , oynasın bakalım dedim bende içimden oynasın.. Benim size sorum şu: Sizde buna benzer bir şey yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl tepki verdiniz? Tamamen arkadaşlığını bitiren var mı?

Çocukluk arkadaşın tarafından aptal yerine konduğunu anlamak en igrenç his midir?
Cevapla