Kafamda kurduğum şeylerin 6. his mi yoksa sadece kafamda mı kuruyorum?

Bazen istemeden aklıma bir şey geliyor ve gerçekleşiyor mesela bir cuma öğle saatleri çarşamba günü iyi ysa kötü bir şey oluvak hissediyorum dedim içimden istemeden oldu bu ve gerçekten oldu çarşamba günü hoşlandığım çocuk açılmıştı bana sonra daha bir çok şey ama bir anda aklıma geliyor ve aynı zamanda çok ince deraylı düşünüyorum yani kötü şeyler geliyor aklıma olumsuz düşünmeden edemiyorum bazı konular var aklına kötü geliyor gerçekleşmesini istemediğim çok kurduğum şeyler genelde gerçek olmuyor ama ben baştan ayır edemiyorum kuruntumu mı yapıyorum yoksa gerçek mı diye birtek ben mi böyleyim?

Kafamda kurduğum şeylerin 6. his mi yoksa sadece kafamda mı kuruyorum?
Cevapla