Neden kendimi üzmek için uğraşıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

Ortada bi sebep yokken bile kendimi üzecek şeyler yapıyorum normal bir insan üzülür ağlar normale döner ama ben enerjik şarkılar dinleyip modumu yerine getirmek yerine duygusal şeyler dinleyip ağlıyorum bi ortama girince kulaklığımı takıp insanları izliyorum evde kendimi odama kapatıyorum, hep yanlış ilişkiler, arkadaşlıklar kuruyorum. Kendimi mutlu etmeye çalışsam de bile bile kendimi üzmek için çaba harcıyorum kendimi herkese kapatıyorum, sürekli geçmişi sorguluyorum, ne olur yardım edinn
Neden kendimi üzmek için uğraşıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla