Ben kendime çok büyük kötülük ediyorum, bu durumdan nasıl çıkarım?

Birine bağımlıyım sanırım. Çok zararlar veriyor iyi gelmiyor, yalan söylüyor, beni sahiplenip hiç savunmuyor, benim için hiç emek göstermiyor sadece seviyorum diyor ve ben herşeyi sineye çektiğim sürece iyi olabiliyoruz. bunun bilincinde olup ta ondan kurtulamamak gibi bir durumun içindeyim. Kendime yaptığım bu kötülüğü nasıl durdururum. Kafam Allah bullak çok kötü şeyler düşünüyorum yardım edin lütfen
Ben kendime çok büyük kötülük ediyorum, bu durumdan nasıl çıkarım?
Cevapla