3 senedir sürekli ruhsal çöküntü içindeyim nasıl geçer ne yapmalıyım?

Farklı bir his içindeyim 3 senedir 1 saniye bile iyi hissetmedim büyüden şüphelendim ama hoca yok dedi sürekli herşeyi sıfırlıyorum ve hayata öyle başlıyorum resetlemek gibi düşünün sağlıklı bir insandaki yani herkeste olabilecek yaşama hissi bende yok gibi ve bunun ne olduğunu tanımlayamıyorum ya çok iyi hissediyorum ya çok kötü hissediyorum
3 senedir sürekli ruhsal çöküntü içindeyim nasıl geçer ne yapmalıyım?
Cevapla