Kendimi çok günahkar hissediyorum ve bu durum beni üzüyor. Ölmekten korkuyorum bu konuda ne önerirsiniz?

Belki insanlara göre basit şeyler olabilir ama günahım çok. Belki insanlara anlatsam bu mu der ama günah günahtır ve ben kötü hissediyorum. Yarın ölsem cehenneme giderim diyip korkuyorum. Bu psikolojiden çıkamıyorum. Genel olarak ölüm korkusu yaşıyorum bu konuda önerileriniz neler?
Kendimi çok günahkar hissediyorum ve bu durum beni üzüyor. Ölmekten korkuyorum bu konuda ne önerirsiniz?
Cevapla