Kendimi çok kötü hissediyorum ve vicdan azabı çekiyorum. Ne tavsiye edersiniz?

Benim ruhsal sorunların var. Yıllardır anksiyete ve depresyon hastalıkları ile mücadele ediyorum. Liseye giderken bayağı kötüydüm. Kalp çarpıntısından yerimde duramiyor ve okulun içinde ağlıyordum. Sınıftakilere ruhsal sorunların olduğunu itiraf ettim. Zannettim ki bana karşı anlayışlı olacaklar. Aksine benimle sürekli eğlenip durdular ve beni dışladılar. Hele sınıftaki sa*laklardan oluşan bir erkek grubu vardı. Bana kendi aralarında sayko diye lakap takmışlar baka o lakapla seslenip duruyorlardı. Koridorda filan geçerken bana sayko sayko diye laf atıyorlardı. Sizce bunlar neden benim başıma geldi?

Kendimi çok kötü hissediyorum ve vicdan azabı çekiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla