Selâmlar!
İnsanlara duymak istediklerini mi, yoksa gerçekleri mi söylersin...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
İnsanlara duymak istediklerini mi, yoksa gerçekleri mi söylersin...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Kaldırabileceklerini söylerim. Çünkü her zaman gerçeği söylemek güzel sonuçlara sebebiyet vermiyor, kimsenin sebebi olmak istemem. Yanlış bir kelam edersem, hazır olmadığı bir şeyin, psikolojisinin kaldıramayacağı bir şeyi kişiye söylersem; felaketlere sebep olabilirim ve bu da benim karşıma çıkar. Ağzımdan çıkan bir sözle o kişinin celladı olabilirim Allah korusun, travması olabilirim, yüreğinde sızı olarak kalabilir söylediklerim, bunlardan imtina ederim. Kişiye iyi geleceksem;duymak istediğini en gerçek haliyle tatlı tatlı söylerim lakin duymak istediklerinin içinde gerçekler vardır, tatlı gerçekler, hoşuna gidecek gerçekler, onu motive edecek gerçekler. Kişiye hazır olmadığında söylenen gerçekler, onun yıkım sağlamasına, gerilemesine sebep olabilir, bu şuursuzluğu yapanlar bedeller öder muhakkak, çünkü kime ne yaparsa karşısına çıkar insanın. Hem kişinin kendisi de farkeder gerçekleri, konuştukça, açıldıkça, kendi kendine itiraf eder, hisseder iletişim kurdukça. Gerçekleri söylesem de, o kişiyi hazır hale getirdiğimde söylerim, şefkatle ve merhametle söylerim. Çünkü hazır olmadığım zamanlarda bana gerçeklerimi söyleyen şahsiyetsizler, haysiyetsizler olmuştu, elbet onlarda yaptıklarının karşılığını gördü başkalarında, buna inancım tam. Merhametsizce gerçekleri söyleyen acımasız kişilerin sağlam, güvenilir kişiler olduklarını düşünmüyorum, kötü kalpliler onlar, çok yönlü düşünmüyorlar, merhametten mahrumlar ne acı, halbuki insanı insan yapan değerdir merhamet, insan değiller, vizyonsuzlar, omurgasızlar, psikolojisi bozuk onların. Psikolojisi iyi olan kişi ne kendi kul hakkına girer , ne de başkasının hakkına, gücünün yettiklerine bilenmez psikolojisi iyi olan kişiler. Velhasılkelam Yunus Emre'nin de dediği gibi; "söz ola kese savaşı, söz ola kestire başı" Gerçekleri söyleme hususunda; zamanlama mühimdir, hazır hale getirme, niyet, ses tonu, şefkat ve merhametle yaklaşmak mühimdir.
Her zaman gerçekleri söylerim. Duymak istediklerini söylersem eğer başkasından farklı şeyler duyarsa doğruları duyarsa hem üzülür hem de bana bir daha güvenmez. Ayrıca hakkına girmiş olurum. O yüzden gerçekleri söylemek daha iyi ki bir sıkıntı varsa eğer ona göre erkenden önlem alsın. Gerçekler acıdır ama eninde sonunda gerçektir. Herhangi bir kıyafeti giymiş bir insana yakışmaz halde oo sen çok güzelsin yakışmış dediğin zaman bu olmaz. Aynı kral çıplak hikayesine döner. Zamanın birinde kral elbise diktirmek istemiş terzi oğlum öyle bir elbise dikmiş ki görünmez olmayan bir şey bütün yalakalar çok güzel çok güzel derken çocuğun biri aa kral çıplak dediğinde ondan sonra herkes uyanmış. O yüzden sonradan rezil olmaması için baştan gerekeni söylemek lazım kendisine.
Cevap
30Cevap
Ben gerçekleri söylerim. ister zorlarına gitsin ister kabul etsinler kendi bilecekleri iş. ama en azından gerçekleri söylemenin güzel yanı bir insanın yüzünü başta görebiliyorsun. çünkü çoğu insan duymak istediğini duymak ister
Kendimi bildim bileli kimseye sırf gönlü hoş olsun diye hoşuna gidecek şeyleri söylemedim. Gerçekler neyse dosdoğru onu söyledim.
Duymak istemediklerini söylüyorum zorlarına gidiyor ahs
insanlar çok alıngan o yüzden duymak istediklerini daha söylerim yeni tanıştığım, çok samimi olmadıklarımla falan ama yakınlarımla konuşurken gerçekleri hatta söyleyince bi tuhaf oluyorlar alınır gibi oluyorlar sonra "valla kusura bakma gerçekler acıdır ama anladıkça ilerlersin" derim.
Severken duymak istediklerini
Rahatsız olduğum veya tavsiye vereceğim bir konuda ise gerçekleri
Adamına bağlı herkese de her gerçeği söyleyemeyiz şerbodaki Nilay gibi akskdldlflfllgşglgşgşg
Nilay patavatsız.😄
E zaten patavatsızlık olur herkese her gerçeği söylemek akskskdkdkdk
Gerçekleri söyleyince çoğu insan senden uzaklaşıyor. Duymak istediklerini söyleyince de dürüst hissetmiyorum. En iyisi mümkün olduğunca az insanla iletişim kurmak. Böylece bu dilemmayı en azından niceliksel olarak azaltıyorum..
Gerçeği söylerim direkt.. Çok açık sözlüyüm çekmem lafımı hiç..
En güzeli...
Rica ederim...
Gerçekleri. Duymak istediklerini duymak isteyenle zaten muhattapta olmam. Çünkü öyle sadece duymak istedikleri için iletişimde olanlar aşırı alıngan oluyorlar ve küsmeye meraklı.
Benim ayarım yok pat diye söylerim
Ayarsız olmak iyidir...:))
kimse kendi hakkında gerçekleri duyacak ve bunu kabul edip trip atmadan sinirlenmden kabul edecek kadar olgun değil
Bazen duymak istediklerini bazen gerçekleri! Kaldırabileceği anı yakaladığım anda gerçekleri tercih ediyorum
Benim gözümden görünen gerçekleri söylerim genelde.. belki biraz eksik olur bazen, öyle gerekir ama yalan olmaz
Benden duymak istediğini alamazsın. Can yakıcı gerçeklere katlanacaksan kalbimin kapısı açk, buyur gir içeri
Gerçekler ama kırıp dökmeden söylerim çoğunlukla. Kelime seçimlerimiz de dürüstlüğümüz kadar kontrolü elimizde olan hassas bir terazi bence.
Gerçekleri söylediğim için bazı kişilerin zoruna giderim 🤣
Duymak istediklerini söylerim, sevdiklerime gerçekleri tokat gibi yapıştırırım yüzlerine
Bazen duymak istediklerini bazen gerçekleri duruma göre. Nabza göre şerbet
Kendi hallerine bıraktım uzun zamandır, kimseye bisey söylemiyorum
Arkadaşlarıma gerçekleri tanımadığım kişilere duymak istediklerini
gerçekleri söylerim söyledim de beni terk etti
Hep gerçekleri söylerim, gerçekler de acıtır o yüzden çekiniyorlar benden sffsf
Hiçbir şey söylememeyi mümkün mertebe ilgilenmeyip nötr olmayı tercih ediyorum
Gerçekleri söylerim ama kimse gerçekleri söyleyeni sevmez.
Gerçekleri söylerim ama bazen susmak gerçekten çok daha iyi
Gerçekleri tabiki de. Onları memnun edeyim diye kendimden taviz vermem
Gerçekleri söylediğim için bazen sevilmem ama hem dürüst olmak için hem insanların iyiliği için bunu yapmaktan vazgeçmiyorum yinede.
Gerçekleri söylemeyi tercih ederim onlari kandıracak şeyler söylemek istemem
ben cok gercekci bir insanım, neyse onu iletirim
Gercekleri soylemeyi genelde tercih ederim. Dokuz koyden kovulsamda...
Her zaman gerçekleri söylerim
Gerçekleri söylediğim için çevremde kimse yok
Gerçekleri konuşmayı her zaman severim
Gerçekleri söylemeyi tercih ediyorum.
Sadece gerçek neyse. İşim bu benim
Bazen fazla gerçekçi olabiliyorum..
Gercekleri soyluyorum
Kişisine göre değişiyor.
İsteyen bozulsun gerçekler acıdır
Gerçekleri söylerim. Duymak istediklerini herkes söyler zaten bana ihtiyaç yok.
Duruma göre değişiyor
Gerçekleri söylemekten çekinmem
Gerçekleri
Gerçekler
Gerçekleri söylerim.
Gerçekleri.
Gerçekleri
gerçekleri söylerim
Genelde gerçekleri
Gerçekleri söylerim 😜
Gerçeği
Gerçekleri.
Gerçekleri
Doğruyu söylerim
Hiçbir şey demem
Gerçekleri
gerçekleri
Gerçekleri
gerçekleri
Gerceklerı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?