İnsanlarla bir arada olmak ruhumu yoruyor, ne yapmalıyım?

İnsan Kaynaklarında calisiyorum. Gün boyu zaten etkilesim yuksek bir de yok öğle aralarında yemek yok çıkışta buluşma derken.. keza beni de sanki mecburiyetmis gibi çağırıyorlar. Çok istenmedigimi hissediyorum. İletişim yeteneğim biraz zayıf belki ondan da olabilir.

İnsanlarla bir arada olmak ruhumu yoruyor, ne yapmalıyım?
Cevapla