Çevrem beni farklı insanlarla konuşmam için yönlendiriyor ben aylardır ayrı olmamıza rağmen bunu yapamıyorum çok kotu his?

Ne yapayım ben şimdi? Eskisi gibi olmayacağız ama sanki başka biriyle de muhabbet edersem bile onu aldatiyormusum gibi hissedeceğim
Güncellemeler
1 yıl
Her şey bitmiş o ayrı yolda gidecek ben ayrı tamam ama ya pişman olursak?
Çevrem beni farklı insanlarla konuşmam için yönlendiriyor ben aylardır ayrı olmamıza rağmen bunu yapamıyorum çok kotu his?
Cevapla