Uzun süredir yalnızım. Takılmalık biri olmadığım için hayatıma aldığım erkekleri evliliğe gidebilecek şekilde seçerim fakat beni etkileyen ve bana uygun biriyle tanışamıyorum artık. Duygusal boşluğa düşmüş olmalıyım ki buraya sardım. Şimdi de aynı anda birçok kişiyle öylesine mesajlaşıyorum. Siz buna ego tatmini de diyebilirsiniz. Bu durum mental sağlığımı etkilemeye başladı yani bu ben değilim. Ama alışkanlık oldu kesemiyorum da ne yapmalıyım sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBende öyleyim sadece bakıyorum etrafıma bi tane evlenecek kız yok ya ben öyle üst düzey eğitim beklemiyorum okumasada olur işsizde olur sadece düzgün biri hepsi bi haltlar yemiş yanlış anlaşılmasın ben her haltı yiyip düzgün kız aramıyorum bende öyleyim hepsiyle ciddi konuşuyorum evliliğe yönelik biz daha düşünmüyoruz ya da hayattımızı yaşıyoruz niye evlenelim zor düzgün birini bulmak zor
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama bu devirde zormuş bu
- +1 yıl
Sen çalışıyor musun
Soran+1 yılYes öğretmenim
- +1 yıl
Lisede mi ne öğretmenisin
Soran+1 yılEvet lisede ama kimliğimi kamuya açık mecrada paylaşmasam😈
- +1 yıl
Haklısın takip et istersen bende soruyorum birde kusura bakma
- +1 yıl
Yanlış anlama sohbet ediyoruz diye dedim
- +1 yıl
Sen bilirsin düzgün birisin diye konuşmak istedim diğer görüşlerime bakarsan herkesle konuşmadığımı anlardın
En İyi Cevaplar
+1 yılSen harbi salmışsın. Kendine sor ne istiyorsun?
Neden böylr yapıyorsun hoşuna gitmiyorsa. Şöylede bir şey var kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle de yaşa hayatını. Kendine zarar vermeyecek kadar.
Malum bu derim deyim bende bir insana güvenmek doğru insanı bulmak çok çok zor00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayatınıza aldığınız her erkeği evliliğe gidecek şekilde seçmeyin ve devir çok değişti insanlar artık kolay kolay evlenmiyor. Hayatınıza alın birini ama sizi mutlu edebilecek iyi vakit geçireceğiz anlaşacağınız biri olsun ki mutlu olun. Ve bi bakmışsınız evlenmişsiniz
06 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama erkeklerin çoğu kullanma peşinde ozamnada kendimi kullandirtmis olurum göz göre göre
Soran+1 yılşu an da onu sadece sanalda becerebiliyorum:) saka bir yana sadece gezip tozmak için bile hoslanmadigim birine katlanamiyorum yani biraz elektrik alsam dediğinizi uygulicam sorun öyle biri yok, bir ornek vereyim işyerimde ilgilenen erkekler var ve hepsi benden kısa ve ben sadece 168im
Soran+1 yılİsranbul ama olmayınca olmuyo
Dert etme
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
77Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılToplaman lazım yoksa çok kişiye meze olursun benden söylemesi
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle bunların farkına varmak bile büyük başarı ve düzeltmek için iyi bir başlangıç diyebiliriz. Bu durumda yapman gereken şey kendi iradene ve duygularına sahip çıkacaksın çok kişiyle konuşmaya gayret edeceksin etrafındaki insanlardan emin değilsen bir süre aşk ilişkilerinden uzak kal kafanı topla ve bir yeni ilişkiye adım atmadan önce ahırdan ilerle ve hayatına alacağın kişinin doğru kişi olduğuna emin ol ve o kişiyle öyle gir bu yola derim. Kendine hep şunu hatırlat çok kişiyle konuşmak yok diye sen kendi iradene sahip çıkarsan her şey yolunda gider emin ol. :)
13 Yorumla
Soran+1 yılBir süre yalniz kalayım dedim 3 sene oldu ama
- +1 yıl
Hala çok kişiyle konuşuyorsun yani bunlardan öncelikle kurtarman gerekiyor kendini
Soran+1 yılHayır 3sene boyunca kimse olmadı sadece 2haftadir bu bataktayim ama kurtuldum galiba
+1 yılSıkıntılı bir durum ama zaman zaman yalnızlık çeken kişilerde olan bir durum ama bu çıkmazdan sizinle herşeyi paylaşan sağlıklı sohbet veya duygusallık yaşayabileceğiniz birini bulduğunuzda eminim son bulacaktır
08 Yorumla
Soran+1 yılİşte sorun öyle birinin olmaması
- +1 yıl
Ama işte ı doğru kişi ya da aynı dili konuşacağın kişiyi er ya da geç bulursun.. sakıncası yoksa yaşınız kaçtı
Soran+1 yılYirmi altı
- +1 yıl
Anladığım kadarıyla çalışıyorsunuzdur da bu da size belli bir tecrübe veya insanlrıbtanıma şansı sağlar diye düşünüyorum size naçizane tavsiyem bir kişi ile konuşmadan önce kendimiz ve onu bir deneyin eğer sizin dilinizde konuşabilecekse konuşun aksı durumda konuşmayın derim ve böylece doğru kişiyi eminim bulacaksınızdır
Soran+1 yılİşte sorun tam da bu, bana uygun bir erkek yok
- +1 yıl
Şu ana kadar denk gelmemiştir ama mutlaka vardır 😊
Soran+1 yılUmarım vardır, teşekkürler 💐
- +1 yıl
Vardır vardır.. rica ederim ne demek 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynı anda Bi çok kişi ile konuşmak yerine Bi kişi ile konuşsan iyi olur çünkü insanın niyeti ne olursa karşısındaki de öyle oluyor sen öyle düşünüyorsun karşındaki de öylr düşünüyor hem bunun ego ile Bi alakası yok bence
09 Yorumla
Soran+1 yılBir kişiyle başladım konu nerelere geldi:)
- +1 yıl
O yüzden sal gitsin düzgün aklına yatan biri varsa onla düzenli bişey yaşamaya bak emin ol senin o yaptıgını bende yaptım ve beli Bi süre sonra sarmıyor
Soran+1 yılEvet bende bu konuda tecrubeli sayılırım artik, sarmiyor hakkaten
- +1 yıl
O yüzden nspıyoruz
Soran+1 yılKimseyle konuşmuyomuyuz?
- +1 yıl
İnsan gibi tek Bi kişi ile o da gerçekten hak ediyorsa
- +1 yıl
ya da , bak bebim gibi burada takıl ben yeri geliyor insan gibi cevap veitoeym yeri geliyor millete gıcık cevaplar verip milleti sinir ediyorum 😂
Soran+1 yılPeki tamam
- +1 yıl
Aferin sana
+1 yılDuygusal boşlukta olduğun için ilk ilgi gösterene gitme eğilimin var. En azından duygusal boşluk geçene kadar kimseyle konuşma. Duygusal boşluktan sonra pişman olursun. Bir ilişki istiyorsan da arama. Bırak o doğru ilişki seni bulsun. Yoksa sürekli denemekten umudunu kaybedersin
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzel yorumun için teşekkürler 💐
- +1 yıl
Rica ederim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 837 cevap paylaştı.
+1 yılBurada zaten sağlam birini bulacağını sanmıyorum herkes sahtekâr ve amaçları doğrultusunda hareket ediyorlar sahte hesaplarla buradalar kime güvenip konuşacaksın ki
06 Yorumla
Soran+1 yılYok ya ne güveni buluşmaya dahi gitmem olaylar ciddileşince başımdan sepetliyorum
- +1 yıl
😂😂😂 Allah seni ne yapmasın ya
Soran+1 yılHatta bitanesi çok yapıştı evliyim kocam öğrenir dedim başka türlü birakmiyodu😜😈
- +1 yıl
Sende az değilsin o zaman 😂
Soran+1 yılÖğrendik birseyler ya😜
- +1 yıl
Korkulur o zaman senden 😂
+1 yılHayatta ne ile nerede ve ne zaman karşılaşacağını asla bilemezsin. Belki buradan konuştuğun biri hayatında önemli bir yer edinir, belli olmaz. Keyfine göre takılmaya devam et bence.
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olmuyomuş işte benim de umduğum buydu ama
- +1 yıl
Umduğum buydu derken?
Soran+1 yılBelki burdan biri çıkar yani ama yok olmadı
- +1 yıl
Sonuçta buradaki her erkekle konuşmadın yani.. hani böyle söylüyorum yanlış anlama, tabii ki herkesle konuşmak zorunda değilsin. Ama yani biri çıkar karşına, ya sen bugüne kadar neredeydin dersin. Demek istediğim şey bu belli olmaz yani :)
Soran+1 yılAnladım e umalım ki öyle olsun, teşekkürler
- +1 yıl
Ne demek, rica ederim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 619 cevap paylaştı.
+1 yılBence doğru yapıyorsun ama
Erkeklerle konuşurken baştan niyetini belli et
Belli et ki erkekler en ufak bir Sevgi cümlesi gördü mü bu kız beni seviyor diye anlayabilir05 Yorumla
Soran+1 yılDoğrumu yapiyorum bundan eminmiyiz. Çünkü ben bile niyetimin ne olduğunu bilmiyorum onların derdide yatağa atmak konu o raddeye gelince de basimdan sepetliyorum
- +1 yıl
Önce niyetini belirle o zaman öyle konuş
- +1 yıl
Ümit verme kimseye
Soran+1 yılDoğru haklısın teşekkürler
- +1 yıl
Ne demek
Önce biri ile konuşup sonra digeri ile konuşmayı denesen daha mantıklı gelir neden mi diyeceksin biriyle konuşuyorsun bakıyorsun oluru var tarzı vs ama seni başkasıyla konuştugunu görür anlar sezerse seni farklı göz ile düşünebilir.
00 YorumlaKimseyle konuşma burdan gereksiz insanlarla hele hiç değmez. Sana şu tavsiyeyi verebilirim iş arkadaşlarınla bir yere gidebilirsin dışarı çık boş şeyler bunlar. Kendine uğraşlar bulmalısın aynı zamanda seni gelistirmeli. Pedogojik kitaplar işin için güzel olur
00 Yorumla
+1 yılAslında her şeyin farkındasın. Fakat zamana ihtiyacın var. Kendine zaman ver. Konuştuğun kişilerle arana mesafe koy. Biraz bekle kendini dinle neler istediğini kendine hatırlat. Sonrasında doğru insanları hayatına çekmeye başlayacaksın. İlişki kurmak için ilişki kurmamış olacaksın.
00 Yorumla
+1 yılvalla insan bosluga dusunce yapmam dedigini yapiyor demem dedigini diyor yemem dedigini yiyorr seni cok iyi anliyorum. sevgikinden ne zaman ayrildin?
00 Yorumla
+1 yılÇözümü bence kafa yapına uygun anlaşabileceğin biri ciddi ilişki olarak yani. Umarım bulursunuz.
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru kişiyi bulamıyorum ki işte
- +1 yıl
Bu konuda maalesef dediğin gibi çoğu insan sorun yaşıyor. Farklı ortamları dene derim mesela buraya sardım dedin belki buradan veya farklı bir ortamdan çıkabilir bu kişi. Ama şundan emin ol yanlış insanla olacağına hiç olmamak daha iyi. Doğru kişi çıkarsa harika olur elbette bence umudunu kaybetme moralini bozma.
Soran+1 yılSana katılıyorum bunca sene ya doğru ya hiç diyodum ama neyse artik tavsiyen için teşekkürler
Sorun sende ilgi manyaği olmuşsun tek. kisiyle yapamazsin.. tanisma kendini anlatma olaylari siradan gelmeye bâşlamistir zaten... ilk önce hayati soyutla kendini. daha geŕcekci aktiveler edin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı. Eğer evlilik gibi bi onyargin olmasa çok daha farklı olabilir hayatın evlilik bizi kısıtlayan bisey gibi düşünüyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılBir yanım öyle düşünüyor ama diğer yanım istiyo, bizi kısıtlayan evlilik değilde çocuk sahibi olmak bence
Sohbet etmek, mesajlaşmak, konuşmak kötü bir şey değil bence, ihtiyacimiz oluyor her anlamda. Ciddi iliski için tabi ki reelde çevrenizde arayışınız olsun.
00 Yorumla
+1 yıl07 Yorumla
Soran+1 yılÇekim yasasını biliyorum yıllardır uygulamaya çalıştım ama istediğim hicbiseye ulasamadim safsata bence
- +1 yıl
Ben halen ulaşıyorum🙂
Soran+1 yılBana aşkı getirebilirmisin?
- +1 yıl
Herkes kendisi yapabilir bunu.
Soran+1 yılAma ben yapamıyorum. Elbette aday hep var ama ben gerçek bir şey istiyorum
- +1 yıl
Bana yaz, belli kisileritakip et her şey mümkün merak etme 🙂
Soran+1 yılPeki akşam yazacağım teşekkürler
Bu "biri olsa içlerinden de artık istediğim ilişkim olsa" düşüncesi. Hayal kırıklığına uğrayınca böyle oluyor gene de seçici ol.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet sanırım bu çok doğru tesbit teşekkürler
+1 yılVakit geçiriyorsun aslında. Her yalnız insan gibi duygusal boluktasın ama ciddi bir durum değil bu merak etme
00 Yorumla
+1 yılDuygusuzlastigim için bir çok kişiyle konuşuyorum. Belki birisi duygularımı geri getirir diye ama nafile
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSayın meslektaşım yapman gereken şey kendine zaman ayırmak. Kitap oku kendini geliştir enerjini bu şekilde harca. Atanamadiysan kpss ye yoğunlaş atandiysan da çevrende illa düzgün birileri olur şans tanı
00 YorumlaAynı durumdaydim 3 aydır ara verdim dün gece yine açtım burayı sanırım doğru kişiyi bulana kadar bu şekilde devam edicez 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDüzgün ve gerçek hayattan biriyle konuşmalısın belki. Ya da bir süre sosyal medyayı bırakabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBende kafama gore birini bulamiyorum dediginiz kisi olabilir her zaman beklerim yazmanız yeterli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaş aralığın doğru ise eğer... Gel ciddi ciddi tanışalım diyeceğim ama cevap vermeye tenezzül bile etmeyeceksin. O yüzden boş ver. Devam et sen yoluna
028 Yorumla
Soran+1 yılYaş aralığım doğru yirmi altı , ama dediğini herkes diyor seni onlardan ayıran ne işte sorun bu konuşmayı kabul etsemde etkilenemiyorum birinden sonuca varamiyorum ve erkeklerin niyeti belli
Soran+1 yıl+10a kadar kabul edebilirim 85liysen kurtarir
Cevap sahibi+1 yıl81 liyim. Yalan ile başlayan bir konuşma sana da bana da huzur getirmez.
Soran+1 yıl15 yaş çok fazla üzgünüm, umarım karşınıza gönlünüze göre biri cikar
Cevap sahibi+1 yılEğitimin, giyimin ve inancın nedir senin?
Cevap sahibi+1 yılVe dahası memleketin?
Bunlar önemli buluyorum ben
Soran+1 yılİyi bir örnekti😜 eğer malum partili değilsen özelden konuşabiliriz
Cevap sahibi+1 yılPolitize beyinli değilim. Meseleye; "ülkemin huzuru ve dirliği birliği için nasıl bir katkı sunacaktır tepeye geçen kişi" sorusu zaviyesinden bakıyorum. Tercihimi de bu sorunun cevabı belirliyor.
Soruma kısaca cevap verebilirsen...
İçeri geçelim diyeceğim
Olur mu
Eğitimin
Giyimin
İnancın nedir
Cevap sahibi+1 yılCevap verecek misin
Soran+1 yılÜniversite mezunuyum, çalışıyorum, sarışınım, kapalıyım?
Cevap sahibi+1 yılSarışınlik doğuştan ise itirazım yok
Lakin sonradan ve çakma ise eğer...
Kavga sebebi sayarım 😀
Soran+1 yılRuslar kadar olmasa da doğal evet
Cevap sahibi+1 yılPolitik cevaplarla geçiştirme hatun
Ne okudun ne iş yapıyorsun
Nasıl bir kapalısin
Daracık giyinip başıni deve horgucu gibi yapan da kapalıyım diyor, Büşra Ayaydın gibi tatlış bir giyimi olan da kapalıyım diyor. Seninki nasıl işte? Politik cevaplarla geçiştirmeseneeeee
Soran+1 yılYa burdan kendimi anlatamamki gizliden çıkın
Cevap sahibi+1 yılTabi ise Allah'tandır. Başım üstüne...
Yüzün nasıl peki
Bebeksi çocuksu mu olgun maskülen mi
Cevap sahibi+1 yılGizliden çıkacağım ama gelmeyeceksin. Sadece kim olduğumu görüp merakını giderip devam edeceksin yoluna. O yüzden sen benim soruma gel. Ciddi misin değil misin göreyim
Soran+1 yılHangi soru, kusura bakma da ben kamuya açık mecrada kendimi teşir edemem
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılGel o zaman hadi soruna
Cevap sahibi+1 yıl.. soruma *
Soran+1 yılSizinle daha fazla vaktimi harcamayacagım
Cevap sahibi+1 yılXiktir git o zaman hayatta ne istediğini bilmeyen kibir budalası xürtük. Senin sorunun tam olarak budur; mide bulandırıcı kibirin ve ne istediğini bilmeyen örümcek beynin... Xiktir git şimdi
Soran+1 yılSen hastasın
Soran+1 yılGerçekten yazcaktim oysaki sadece hangi soruya cevap aradığını bilemedim
Soran+1 yılHaa onumu kasdettin anlamadim kusura bakma
Soran+1 yılHiç gerek yok bu üslupla olmaz zaten iyi akşamlar size
Soran+1 yılHemem ağzını bozma be
Cevap sahibi+1 yılOlmayan beynini xiktigimin xürtük ruhlu örümcek beyinli ergeni. Xiktir git. Hayatın boyu yalnızlıktan kurtulamaz yapayalnız geberirsin inşallah
Seninki yalnızlık biraz da kızlarla sohbet et , arkadaşa ihtiyacın var
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlarım var ama arkadaş aşkın yerini tutmazki:(
+1 yılBulursun birini siteden çıkarıp örtersin basını alır namusun yaparsın girmezsin daha buralarada böyle devam şimdilik.😄
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik için buradan bir arkadaş bulamazsınız. Erkekler burada çok sabit fikirli çünkü..
02 Yorumla
Soran+1 yılTek dertleri yatağa atmakmış onu gördüm
- +1 yıl
Maalesef. Üxücü bir durum tabii ki bu. Arkadaşlık , dostluk , güven duygusu diye değerlerimiz ölmüş bitmiş artık. Üzücü çok..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılçalışıyormusun?
meslek nedir yaş kaç nasıl zaman geçiriyorsun hayattan beklentin nedir
07 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum, saygın bir mesleğim var. Gösterişli bir tipim iyi şartlarda büyüdüm. Ve de muhafazakar bir aileyiz. Karsi taraftanda beklentilerim aynı şeyler aslında, uyumlu olmamız. Ama hepsinin birarada olduğu bir erkek sanırım yok
- +1 yıl
birkere bu dünya düzeni tam tersine işliyor bunu bi kabul et.
sen kendini mükemmel görüyorsun sanada mükemmel gelcek diye bişe yok
seçimlerinide aza indir özellik olarak.
ve evlenme modundan bi cık o modda olunca zaten olmuyor.
bir odada aradıgın bişeyi hemen bulamazsın örnek olarak
Soran+1 yılEst. kendimi mükemmel görmüyorum sadece onunla uyuşmak yakismak istiyorum maddi manevi anlamda.
Bunca zaman evlilik modunda değildim hayatimdaki kişiye konusunu bile açmadım ama şu an o moddaki bütün arkadaşlarım evli ve mutlu belki de dogru olanı onlar yapti- +1 yıl
yok be öyle düşünme. arkadaşların evli seninde bu klasik düzende yaşaman gerekmiyor. kendine zaman ayır.
evlenmek bir çözüm degil gez toz yurt dışına cık sosyalleş kendiliginden gelir. bukadar kasma bence.
Soran+1 yılBunları zaten yapıyorum ama biriyle daha güzel olmaz mi
- +1 yıl
ya tabikide olur. harika olur ama bu tamamen kader hayırlısı.
bunalıpta aman evlenim moduna girmene iter seni. ilk gelene - +1 yıl
bende evliyim. mesela olumlu olumsuz bir cok etken sayabilirim sana
Gelince boşluk dolduran değil gidince yeri dolmayalar olsun hayatınızda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 920 cevap paylaştı. boş ver duygusal boşluğu, cinsel boşluğunu doldur gerisi hallolur
00 Yorumla
+1 yılKendine uygun birini bulmaya çalışıyorsun belliki. İstediğin gibi birini bulunca düzelirsin bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. mesajlaşma da konuşmada bir sıkıntı yokki ne var bunda
00 Yorumla
+1 yılBiri hayatıma girdiği an kaçıcam burdan, nefret ede ede yazıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Bişey yapmana gerek yok zamanla kendiliğinden geçiyor o durum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAh canını yediğim sende benim gibisin benim anamı çok ağlatılar şerefsizler bu yüzden.
Sana tavsiyem seçici olabildiğin kadar iyi seç çünkü bir anlık hata daha çok depresif hale sokar seni.
00 Yorumla
+1 yılEğer duygusal bir ilişki içindeysen
Kaşarlaşirsin git gide00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIyy hep ayni yataga atana kadar konusuyorlar sonra konusmuyorlar. Onlar yerine git hayvan Al bitki Beale valla daha iyi
00 Yorumla
+1 yılBiz bunun adına başka şeyler diyoruz ama yinede sen bilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılburada kimin ne olduğu belli değil ki, aynı anda bir kaç kişiyle de sohbet edebilirsin gayet de
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoswer kimseyi kasma takıl keyfine bak hayat üzülmeye değmez tanışmaya değer insanlar varken cafede oturuyorlar sıcak hoş kissk
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bu senin için vakit kaybı olur sadece duygularını bu şekilde tatmin etmem sana zarar verir gerçek hayata atıl
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. merak etme bi zaman sonra oda sıkıyo gittiği yere kadar git
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende ayrılıktan aylar sonra böyle yapmaya başladım
00 Yorumla
+1 yılburada şimdi sana gelipte kaşar diyenler falan olur takma kafaya boşluktasın bir an önce kendine gel özsaygını geri getir düzelirsin.
00 Yorumla
+1 yıldurumuna üzüldüm, bende duygusal boşluktayım , aradığım gibi birini bulamıyorum evlenemiyorum , evlenemediğim için geçici ilişkiler yaşıyorum
00 YorumlaYani insanlarla konuşman duygusal boşluğunu doldurmaz
00 YorumlaSeni rahatsız ediyorsa kesmelisin ruhsal sağlığın önemli. Ya da bu durumu kabullenip rahatsız olma
00 Yorumla
+1 yılDiğer herkesle konuşmani sonlandıracak biri lazım sana
Oyle biriyle tanışman gerekiyor.00 Yorumla
+1 yılBazen böyle dönemlerimiz olabiliyor pişmanlık hissine kapılmadan atlatmaliyız bu dönemi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok kişiyle konuş
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam knk sağol
+1 yılPsikolojin bozulmuş olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılPsikolojim gayet sağlam
- +1 yıl
Bence yalnızlık ters etki yapmış sana
+1 yılSohbet etmek sana iyi geliyor demekki
02 Yorumla
Soran+1 yılGelmiyor aslında sadece geliyor saniyorum
- +1 yıl
Entresan durum
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnizliktan kurtulma bir nevi sanalda olsa biseyler hissetme durumu galiba
09 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de denebilir
Cevap sahibi+1 yılBana yazmak istermisin?
Soran+1 yılAynı şeyi baştan 8463893. kere yaşamak istemem:(
Cevap sahibi+1 yılYa degilse?
Soran+1 yılOf bunu yapma işte aklımı karıştırma
Cevap sahibi+1 yılEtkilenceginden ben eminim
Soran+1 yılBurada etkilenmek değil, uyuşmadığım bana uygun olmayan birinden etkilenemiyorum ayrica mantik odakliyim
Soran+1 yılSeni diğerlerinden ayıran ne peki
Cevap sahibi+1 yılUzaya ciktim geldim. Hahaha seni ayiran bir fark varsa bunu kendin hissedersin
+1 yılBenimle konuşmuyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ego tatmini değil kalbin secmeye yorulmuş tatlım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılBir süre iletişimi azalt ve kendini dinle
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılAlışmış g*tte don durmaz derler
00 Yorumla
+1 yılBenimle de konus ben de oyleyim maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBendede var bazen buraya girip birini buluyorum. Bir sure gidiyor
00 Yorumla- Devamını Gör (32)
Devamını Gör(77)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Duygusal boşluğum yüzünden birçok kişiyle konuşuyorum. Alışkanlık oldu, ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer