Duygusal boşluğum yüzünden birçok kişiyle konuşuyorum. Alışkanlık oldu, ne yapmam lazım?

Uzun süredir yalnızım. Takılmalık biri olmadığım için hayatıma aldığım erkekleri evliliğe gidebilecek şekilde seçerim fakat beni etkileyen ve bana uygun biriyle tanışamıyorum artık. Duygusal boşluğa düşmüş olmalıyım ki buraya sardım. Şimdi de aynı anda birçok kişiyle öylesine mesajlaşıyorum. Siz buna ego tatmini de diyebilirsiniz. Bu durum mental sağlığımı etkilemeye başladı yani bu ben değilim. Ama alışkanlık oldu kesemiyorum da ne yapmalıyım sizce?
Duygusal boşluğum yüzünden birçok kişiyle konuşuyorum. Alışkanlık oldu, ne yapmam lazım?
Cevapla