La. n erkekler siz kendinzi ne saniyorsunuz hepiniz aynısınız karaktersizliğin dibine vurmussunuz her kadına ilk c. insel yaklaşımda bakacaginiza biraz da temiz ve saf duygularla baksanıza biraz da deyin ki bu kız çok güzel bununla sevgili olsam evlensem ne mutlu olurdum bununla bir ömür mutlu bir hayat yaşardım diyeceğinize ne diye kızları kullanıp atıyorsunuz biz sizin kirletme malınız mıyız bu kadar egoist olmayın hepinizde ayni yar ak var sonuçta fazla kibirlenmeyin her kızı kullanıp atacak kadar karaktersizsiniz birazda kullandığınız kızların sonraki hayatını düşünün evlenmeden hamile birakip sonradan kaçtığınız kızların hakkını ve ahını düşünün neyse çok sinirlendim ama soruma geçmek istiyorum insan yanlışlıkla hamile kalır ise bu durumda ne yapmalı
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü yorumları siliyorum direk biraz anlayış gösterin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer