Yanlışlıkla böyle bir şey yaşamış olsaydınız napardınız?

La. n erkekler siz kendinzi ne saniyorsunuz hepiniz aynısınız karaktersizliğin dibine vurmussunuz her kadına ilk c. insel yaklaşımda bakacaginiza biraz da temiz ve saf duygularla baksanıza biraz da deyin ki bu kız çok güzel bununla sevgili olsam evlensem ne mutlu olurdum bununla bir ömür mutlu bir hayat yaşardım diyeceğinize ne diye kızları kullanıp atıyorsunuz biz sizin kirletme malınız mıyız bu kadar egoist olmayın hepinizde ayni yar ak var sonuçta fazla kibirlenmeyin her kızı kullanıp atacak kadar karaktersizsiniz birazda kullandığınız kızların sonraki hayatını düşünün evlenmeden hamile birakip sonradan kaçtığınız kızların hakkını ve ahını düşünün neyse çok sinirlendim ama soruma geçmek istiyorum insan yanlışlıkla hamile kalır ise bu durumda ne yapmalı
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü yorumları siliyorum direk biraz anlayış gösterin lütfen
Yanlışlıkla böyle bir şey yaşamış olsaydınız napardınız?
Cevapla