Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yolda makas atılmasına çok karşıyım, en nefret ettiğim şeylerden birisidir ama yakın zamanda farkında olarak mı bilmiyorum yanımda ki arkadaşım uyarınca fark ettim. Pişmanda oldum ama öyle çok bir şey değildi yani. Sanırım ondan sonra yapmadım bir daha.
Cevap
20Cevap
yapmadım
İnsanları ayıplamamak en iyisi yarın ne olacağını bilemeyiz bu yüzden ayıplamam şuana kadar ayıplanacak hicbirşey de yapmadığımı düşünüyorum
İlahi adalet yaa ne zaman büyük konuşsam hep başıma geldi yaa
Evet kızdığımız davranışları yapabiliyoruz bazen.
Herkes bisiyler yapmıştır ve ben ohle kimseyi ayiplamam olan olur saygı sonsuz
Yani net bir şekilde olayları hatırlamıyorum ama muhakkak olmuştur
Yanlış şeyler yaptım ama kendime altını çiziyorum kimseye değil
Kendi tercihlerimle mahvettim hayatımı, hangi birini saysam ki...
Valla ben zamanında ayıpladığım her bir haltı yedim.
sigarayı hep kötüler ayıplardım şu an bil bakalım ne yapıyorum elimde sigara ile sorunu cevaplıyorum
Hayir ayiplamam kimseyi
Yapıyoz maalesef arada 😅
Asla neyi kırnarsan insanın başına gelir
Akol şişesini yere fırlatıp kırmıştım
Hayır
Çok yaptım ama yapıncada ayıplamadım
maalesef evet
Sinirli olmak ani çıkışlar
Hatırlamıyorum
Evet evli bi kadınla ilişkiye girdim
Çıplak yuzmek
Yaptım
evet BTS dinledim
Galiba
Cok yaptım
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?