Sizin başınızdan böyle bir olay geçse napardınz?

Arkadaşlar dün bana çat kapı Elçi geldi yani görücü haber vermeden geldi malum ev hali kapıyı açtım baktım iki kadın neyse dedim ayıp olmasın gidip giyineyim dedim kadın giyinip üstümü başımı düzelteyeyim dedim kadın daldı birden odama gel kız görelim seni diye ben sinir krizi geçirdim bu ne terbiyesizlik sonra kadın çocuğu övmeye başladı yok memur Yok evi var yok maaşı iyi yok zorluk çekmezsin Yok istedin gibi yaşarsın sanki ben babamın evinde sırtımda odun taşıyorm aç yaşıyorm hani mağaza sahibi defolu mallarını satmak için över ya o hesap bide çocuk başka şehirde yaşıyor ben başka şehirde ben de uzak mesafe evliliği istemedimi söyledim uzatıp gitti sanki ben onun torununu almak zorundayım

Güncellemeler
1 yıl
Siz bu durum da olsanız ne yapardınız kızlar
Sizin başınızdan böyle bir olay geçse napardınz?
Cevapla