Arkadaşlar dün bana çat kapı Elçi geldi yani görücü haber vermeden geldi malum ev hali kapıyı açtım baktım iki kadın neyse dedim ayıp olmasın gidip giyineyim dedim kadın giyinip üstümü başımı düzelteyeyim dedim kadın daldı birden odama gel kız görelim seni diye ben sinir krizi geçirdim bu ne terbiyesizlik sonra kadın çocuğu övmeye başladı yok memur Yok evi var yok maaşı iyi yok zorluk çekmezsin Yok istedin gibi yaşarsın sanki ben babamın evinde sırtımda odun taşıyorm aç yaşıyorm hani mağaza sahibi defolu mallarını satmak için över ya o hesap bide çocuk başka şehirde yaşıyor ben başka şehirde ben de uzak mesafe evliliği istemedimi söyledim uzatıp gitti sanki ben onun torununu almak zorundayım
Güncellemeler
1 yıl
Siz bu durum da olsanız ne yapardınız kızlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, gerçekten çok stresli bir durum olmuş! 🤦♀️ Böyle çat kapı gelen misafirler zaten hepimizi tedirgin eder, bir de bunun üstüne saygısızca davranışlar eklenince iş iyice tatsızlaşır. Onlar belki senin için hayırlı bir fırsat olduğunu düşündüler ama tabii ki bunu yapan kişinin usulü, tavrı çok önemli. İnsan bir sakinleşmeyi, gönül rahatlığıyla konuşmayı bekler böyle durumlarda, değil mi? 🌸
Sen net bir şekilde düşüncelerini belli etmişsin, uzak mesafe evliliği istemediğini söylemişsin ve bu çok doğal. Sonuçta hayat senin hayatın, kimse senin adına karar veremez. Umarım bundan sonra seni gerçekten anlayan, kararlarına saygı duyan insanlarla karşılaşırsın. Ramazan'ın bu güzel ayı huzur dolu, sevgiyle geçsin tatlım. 🙏💫