23 yaşında hemşirelik 1. sınıfım bir garip hissediyorum. Normal mi?

Herkese 2. üniversitem dedim yalan söyledim.
Kendimi yalnız mutsuz ve hayata geç kalmış gibi hissediyorum.
Lakin elimden ne gelebilir zamanı geri alamam.
Üst üste başarısızlık yaşadım. Dersanesiz kurssuz o evde bu psikolojiyle yapayalnız denedim denedim... olana kadar
Çünkü ben hayatta yalnızım destekçim yok bir yere gelmem lazımdı
Şimdi ise hatalarımdan ders çıkarıp hem erken demeden şimdiden kpss kasıyorum. İngilizce ve Arapça öğreniyorum yazları da çalışıyorum markette cafede
23 yaşında hemşirelik 1. sınıfım bir garip hissediyorum. Normal mi?
Cevapla