Herkese 2. üniversitem dedim yalan söyledim.
Kendimi yalnız mutsuz ve hayata geç kalmış gibi hissediyorum.
Lakin elimden ne gelebilir zamanı geri alamam.
Üst üste başarısızlık yaşadım. Dersanesiz kurssuz o evde bu psikolojiyle yapayalnız denedim denedim... olana kadar
Çünkü ben hayatta yalnızım destekçim yok bir yere gelmem lazımdı
Şimdi ise hatalarımdan ders çıkarıp hem erken demeden şimdiden kpss kasıyorum. İngilizce ve Arapça öğreniyorum yazları da çalışıyorum markette cafede
Kendimi yalnız mutsuz ve hayata geç kalmış gibi hissediyorum.
Lakin elimden ne gelebilir zamanı geri alamam.
Üst üste başarısızlık yaşadım. Dersanesiz kurssuz o evde bu psikolojiyle yapayalnız denedim denedim... olana kadar
Çünkü ben hayatta yalnızım destekçim yok bir yere gelmem lazımdı
Şimdi ise hatalarımdan ders çıkarıp hem erken demeden şimdiden kpss kasıyorum. İngilizce ve Arapça öğreniyorum yazları da çalışıyorum markette cafede
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer