Hemşirelik okuyorum,3. sınıfım ama herkes bana 1. sınıf gibisin diyor, yaşından küçük gösteriyorsun diyorlar neden sizce?

Herkes beni 1. sınıf zannediyor, 22 yaşındayım diyorum ama demeden önce herkes 19-20 zannediyor. Yaşımdan büyük göstermemek için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
4 ay
Yüzü fena olan tiplerin kalbi de öyle midir sence? Çünkü bazı insanların yüzüne baktığımda yüzünde bi fücurluk var değişik bakanlar filan
Hemşirelik okuyorum,3. sınıfım ama herkes bana 1. sınıf gibisin diyor, yaşından küçük gösteriyorsun diyorlar neden sizce?
Cevapla