Kendi okulumda okul birincisiyim ve çok ders çalışıyorum. Kızlarda dik dik bana bakıyorlar neden olabilir. Lütfen yardım ediin?

Öğretmenlerim benimle genellikle ilgilenirler, benim hakkımda kibar nazik derler. Sadece kendine güvenin yok kendine güven diyorlar birde diğerlerinden farklısın meyveli ağaç taşlanır güçlüsün demişti bir öğretmenim. Herkesin düşüncesi farklıdır ve düşünce elma gibidir elma kızardığı zaman, düşünceler geliştiği zaman olgunlaşır. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Kendi okulumda okul birincisiyim ve çok ders çalışıyorum. Kızlarda dik dik bana bakıyorlar neden olabilir. Lütfen yardım ediin?
Cevapla