Empati mi yoksa sempati mi ilgi duyarsınız?

Empati, kendimizi karşımızdaki kişinin yerine koyarak, onu yargılamadan ve ayrıştırmadan dinlemektir. Olaylara onun bakış açısından bakarak, anlamaya çalışmaktır.
Sempati ise o kişinin duygularını hissetmek, o ağladığında ağlamak, sevindiğinde ise sevinmektir. Yani olayı kendi gözünüzle değil, onun gözüyle görmektir.

Siz hangisini ilgi görüyorsunuz?
Empati mi yoksa sempati mi ilgi duyarsınız?
Empati
Sempati
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Empati mi yoksa sempati mi ilgi duyarsınız?
Cevapla