• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul etmek mi?

illyada_
illyada_ Takip Et
Yoda Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
819
Yapay Zekaya Sor
Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul etmek mi?
Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul etmek mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
27 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ben özür dilerim tabi ki de hatam varsa.. ama hatam yoksa hiç bir şekilde özür dilemem.. özürü kabul etmek de karşımda ki kişinin hatasına bağlı.. affedilmeyecek bir hata ise özrü kabul etmem

    2
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Aynı fikirdeyim

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben hayatımda bir ozuru kabul edemedim içim almadı. Oda eşimin beni aldatması. Hatta pes peşe sadakatsziligin ortaya çıkmasından sonra benim Kesinlikle eskisi gibi olmayasim her ay kavga ve ona tahammül edemeyisimi farkermesi sonucu korkarak benden özür dilemesini kabul edemeyisim. keşke özür dilendiginde özrünü kabul edebileceğim bir şey yapmış olsaymis ama kabul edemiyorum. En kısa zamanda sessizce ayrilcagim şu anda iki sene mecburum. Cubki oglumun okulu bitmek üzere. Ve onu bu hangemeye çekemem. Mesleğime geri döndüm bu onun için şok oldu. Sebebini merak edip soruyor. Sanırım tekmeyi yiyeceğini anladi. İşte sadakatsiz bir salagin özrü çok kolay olabiliyor ama bunu kabul etemk çok zor olabiliyor. Hatta olmuyor.

    2
    2 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Durumunuz çok ağır ve üzücü. Bu gibi şeylerin bir özürle telafisi olmuyor. Mesleğinize geri dönmeniz iyi olmuş umarım sizin için en iyi hayatı yaşarsınız🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler. 🌸

      Yorumla
  • Bittirüyabitti
    Bittirüyabitti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek daha zor bence. Çünkü eğer özür dilediysem ya da dilemek zorunda kaldıysam biliyorum ki hatalı olan benim fakat hatalı olan karşı tarafsa onu affetmem biraz zor

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Evet daha zor

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Hatalı olduğuma eminsem hiç sorun yaşamadan dilerim özrümü. Öyle de olmalı.
    Dilenen özrü de duruma göre kabul ederim ya da etmem. Konuya bağlı olarak değişir.

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Aynı fikirdeyim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

96

Cevap

96

Cevap

  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Haksızsam özür dilemekte sorun yok ama bazı şeylerin özürlerini kabul etmek imkansızdır. Ne için özür dilendiğine bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı.

    Öyle özür dileyince geçmiyor kırgınlıklar kabul etmesi daha zor.

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Hatalıysam özür dilerim ama değilsem burnumu kıpırdatmam

    1
    0 Yorumla
  • areyoubeatrix
    areyoubeatrix Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim için özrü kabul etmek daha zordur genelde hata yapan taraf değilim hatayı affeden insanda değilim fakat küçük bir sorunsa karşı taraf gönül almaya çalışıyorsa zorlanırım duygumu öyle belli etmem ama zoruma gider açıkçası fakat genel olarak insanların özür dilemekte zorlandıklarını bunu gurur meselesine çevirdiğini görüyorum gönül almak en zorudur fakat bir insanın özür dinlememek için yırtınması da ayrı bir önemsiz insan olduğunu hissettiriyor hatan varsa özür dilemen en büyük özsaygıdır zaten

    1
    0 Yorumla
  • lightOfMind
    lightOfMind Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    bazı insanlar için özür dilemek zordur
    çünkü özür dilemek bir erdemliktir
    özür dilemek sorunları tartışmaları ortadan kaldırır huzur verir bir güven ortamı sağlar yapılan hatanın tekrar yapmama sözünü verir

    özrü kabul etmek yapılan hataya göre değişir
    aldatmanın özrü olmaz mesela

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Özrü kabul etmek daha zordur. Çünkü özrü genelde değer verdiğimiz insanlardan bekleriz. Bazen özür için geç kaldığını düşünürsüm, bazen de tekrarı olacağı için kabul etmemeyi.

    2
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Her haltı yiyip özürü kabul etmeyecek kibire, aşağılık kompleksine, nankörlüğe, çiğ süt emmişliğe sahip olmak daha zordur, böyle kişilerin kendisiyle yaşaması daha zordur, çünkü bu hal üzere devam ederlerse;şüphesiz ki hayat boyu bedbaht olurlar, mutluluk rolü yapmış olsalar bile!

    1
    0 Yorumla
  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.

    Özür kabul etmek daha zor. Çünkü özür dilersem yaptığım hatayı bir daha yapmamak için elimden gelen en iyi şekilde davranacağımı biliyorum. Ama karşımdakının benim gibi aynı şekilde yapacağını sanmıyorum bu sebeple benden özür dileyenlere çok kızarım. Özür dileme gereken doğruyu davranışınla kanıtla özürü napayım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Konuya bağlı her özür kabul edilmez. Özür dilemek kolay ama ne kadar kırdığında önemli birini yakın zamanda çok kırdım haklı olduğum sebepler vardı daha sonra gereksiz yere fazla kırdığım için pişman oldum aradım hiç bir şekilde telefonları açmadı. Belki normal bi şekilde ayrılmış olsaydım o da hatasını anlayıp özür dilerdi ama söylenenler ağır olduğu için artık ne özür ne özrün kabulü söz konusu.

    1
    0 Yorumla
  • ggoodvolunteer
    ggoodvolunteer Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 496 cevap paylaştı.

    Bir kabahat islediyse sağlam bardağı kırmış gibidir.
    Özür dilendiginde o bardak yapıştırdigini düşün.
    O bardak eskisi gibi olamaz.
    Özür dilemek zordur ama özür dilendikten sonra eskisi gibi olmak daha zordur.

    1
    0 Yorumla
  • Meliiiikeeee
    Meliiiikeeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence özür dilemek kolay bişey ama onu tekrar yapmamak ve ozrunde sadık olmak çok zor bir şey ve en zoruda karşıdaki kişinin kabul etmesi bence kabul ettim diyen biri bile kendi içinde kabul etmeme olayı var.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İkisi de kolay

    komplekse gerek yok. İnsan ne affetme Me Merciden de özür dilemek bir ayıptır… Özür dilemek erdemdir

    1
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Kır kır sonra özür dile. Özür dilemek kolaydır. Zor olan kabul etmektir..

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Gerçekten çok güzel bir soru olmuş, özrü kabul etmek benim açımdan her zaman daha zor oldu.

    1
    3 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Evet özrü kabul etmek daha zor bazen telafisi olmayan şeyler oluyor bir özürle geçmiyor

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Rica ederim ✨

      Yorumla
  • samsunlu321
    samsunlu321 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence özrü kabul etmek daha zor, hata yapan özür diler zaten başka seçenek yok ama özrü kabul eden karşı tarafın bir daha hata yapıp yapamayacağını bilemez ya da kabul edilebilecek bir özür mü o da tartışılır.

    1
    0 Yorumla
  • Uçanpingu
    Uçanpingu Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne hata yapıldığına bağlı yine de özür dilenmeli

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Kaipuu
    Kaipuu Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana göre kabul etmek. Sırf özür dilendiği için bir mecburiyet hissi oluşuyor.

    1
    1 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Evet öyle bir tarafı da var

  • Eddy_0606
    Eddy_0606 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı.

    Yapmış olduğun hatanın da özrü çok önemli. Sürekli aynı hataları yapıp özür dilemek olmaz. Bundan en güzel şekilde ders çıkarmak gerekir. Özür dilemek bir erdemdir ama sürekli olmadığı takdirde.

    1
    0 Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Özür dilemeye zorlanır genelde insanlar bu bir gerçek. Özrü kabul etmenin zorluğu ise karşı tarafın nasıl bir hata yaptığına göre değişir. Bazı şeyler var, ne kadar özür dilense de hiç unutulmaz.

    1
    0 Yorumla
  • pinkman55jesse
    pinkman55jesse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz akıllı biriysen hatanı falan görüp özrünü dilersin, bu kolaydır. Ancak öte yandan yapılan hatalar, suistimaller falan derken alınan hasar… affetmek çok daha zordur.

    1
    0 Yorumla
  • Gizemliyazar38
    Gizemliyazar38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek erdemdir özür dilemek büyüklük kişiye göre değişiklik gösterir bu olay bazı kişilere özür dilemek zor gelirken bazı kişiler özrü kabul etmekte zorlanıyor ben ikisini de yapıyorum çok şükür özür de dilerim haksızsam özürü de kabul ederim kolayca vicdanlı insanlar özrü kabul edebilir...

    1
    0 Yorumla
  • Sophrosyneee
    Sophrosyneee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kabul etmek daha zordur. Hatalı olduğum her konuda özür diler karşı tarafın gönlünü almaya çalışırım. Ama özürü kabul edesin yokken etmek zorunda hissetmek çok zor

    1
    0 Yorumla
  • WindAegean
    WindAegean Takip Et
    Xper 1 Yaş: 46
    +1 yıl

    "Bağışlamak erdemdir" diye öğrettiler bize hep. "Büyüklük" kısmından çok daha önce. Özrün samimiyetine inanabilmektir aslında zor olan. Dileyen ya da kabul eden olmak değil. Derler ya hani. Tanrının bile uçsuz bucaksızdır affı. Biz de kim oluyoruz. :)

    1
    0 Yorumla
  • Tatlıhelva37
    Tatlıhelva37 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek diyorum bazıları inada çeviriyor her şey ortadayken defalarca yapılan bir hataya karşı dilenen özür de kabul edilmemeli orta yolu bulmak gerekiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Xbaşukela
    Xbaşukela Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek daha zordur özür dileyen zaten zarar verendir zararı gören ise özür dilemem tabi durum zararın etkisi ve altında kalınan yükünün seni ne kadar ezdiği ile orantılı

    1
    0 Yorumla
  • satyagrahaa
    satyagrahaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Kabul etmek, affetmek daha zor. Affediliyorsa tabi. Bence affedilmiyor, içerde acısı kaliyor mutlaka

    2
    2 Yorumla
    • DarKDayS__0034
      DarKDayS__0034
      +1 yıl

      İkisi de aslında büyük bir erdemliktir..

      Yorumla
    • satyagrahaa
      satyagrahaa
      +1 yıl

      @DarKDayS__0034 orası öyle.

      Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Özür dilemek zor değil. Ama özrü kabul etmek zordur bence. Bazı sözlerin, hataların geri dönüşü olmaz. :)

    1
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Toplum ve hatta millet olarak özür dilemede oldukça sorunluyuz. Benim için zor olanı kabul etmek, çünkü çoğu kabul edilmeyi hak etmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Haksızsam özür dilemekte sorun yok ama bazı şeylerin özürlerini kabul etmek imkansızdır. Ne için özür dilendiğine bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Tekeli00
    Tekeli00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Özür dilemek çok erdemli bir davranış. Kendi hatasını anlayıp düşünmeden özür dileyen insan var ise birilerinin hayatında ne mutlu ona.

    1
    0 Yorumla
  • kestatavayı365
    kestatavayı365 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek. Karşındakini çok seversin ama yaptığı hata içine çok dokunur özür de bir şey ifade etmez. Kabul ettim desende içten içe edilmez.

    1
    0 Yorumla
  • ffatmaaaaaaaaaaaa
    ffatmaaaaaaaaaaaa Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    özürü gerçekten kabul etmek bence daha zordur. Lafta kabul etmek değil gerçekten özürleri kabul etmek zor bence

    1
    0 Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek bazen büyük hatalar olabiliyor o zamanlar özür kabul etme konusunda çok sıkıntı yaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • GoldenFireBall_06
    GoldenFireBall_06 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Özür dilemek zor değil hatandan pişmanlık duyuyorsan eğer özrü kabul etmekse insanın elinde değil yüreğin affetmeli.

    1
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Özrü kabul edip affetmek benim için kolay ama bazen kabul etsem bile o kişi gözüme görünmesin istiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • MSeyfettinCAN
    MSeyfettinCAN Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 81%
    +1 yıl

    Ben şahsen özür dilemekte zorlanmadım bu güne kadar. Ama özrü kabul etmekte biraz zorlanmışımdır. Karşı tarafın samimiyetine inanamadıysam eğer...

    1
    0 Yorumla
  • Bubifake24
    Bubifake24 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    İkisi de zordur.

    Kibirlinin özür dilemesi,

    Onurlunun özrü kabul etmesi

    zordur...

    1
    1 Yorumla
    • Bubifake24
      Bubifake24
      +1 yıl

      Bence bu güzel yorum sevip bırakılmaz altına bi yorum yakışırdı:)

      Yorumla
  • Mryty
    Mryty Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kabul etmek daha zor. Belki telafisi zor bir şeyin özrü dileniyor ve kabul etsen dert, etmesen ayrı dert..

    1
    0 Yorumla
  • Msevil
    Msevil Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek daha zordur bence. Özür dilemeyi ya dil ile ya da kalp ile yapabilirsin ama kabul etmek zor çünkü nasıl özür dilediğini bilmiyorsun tekrar etmesinden korkuyorsun.

    1
    2 Yorumla
    • illyada_
      illyada_
      +1 yıl

      Evet emin olmamak daha çok zorlaştırıyor

      Yorumla
    • Msevil
      Msevil
      +1 yıl

      Çok iyi anlıyorum.

      Yorumla
  • thewalkerist
    thewalkerist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Özür dilemek kolay, özür dilediğin şeyi bir daha yapmamak asıl zor olan fmdkdkdmdn

    2
    0 Yorumla
  • işil70
    işil70 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Keşke herkes bu ikisini de yapabilecek kadar olgun anlayışlı olsa hiç zor şeyler değil

    2
    0 Yorumla
  • bayannc
    bayannc Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Özürün ne sıklıkta dilendiğine göre değişir bu. Çok sık dileniyorsa orada bir bit yeniği vardır.

    2
    0 Yorumla
  • MrConfused
    MrConfused Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Hata yapmışsan özür dilersin ama kabul etmek zordur o hatayı affetmeyi gerektirir

    1
    0 Yorumla
  • GOLDENEAGLE1
    GOLDENEAGLE1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Hem kolay özür dilerim hem de kolay kabul ederim. Ama bir özrü bile çok gören insanı asla affetmem.

    1
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Haksız isem özür dilerim bana yapılan hataya bağlı olarak da özür kabul edebilirim

    1
    0 Yorumla
  • kafamkarisikbnm
    kafamkarisikbnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Benim için özrü kabul etmek daha zor. Eğer hatalıysam özür dilemekten çekinmem.

    1
    0 Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Seve seve özür dilerim. Özrü zor kabul ederim. Zira boş yere küsmem, haklıyımdır

    1
    0 Yorumla
  • Myblue2025
    Myblue2025 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Kabul ederim ama sözde..
    İçimdeki kırgınlık hiç bitmez o yüzden kabul etmek..

    1
    0 Yorumla
  • TycheKairos
    TycheKairos Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kıyaslarsak özür dilemek olabilir, çünkü özrü kabul etmek affediyorum demek değildir.

    1
    0 Yorumla
  • mehmerotoo
    mehmerotoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    Özrü kabul etmek daha zordur bence. Hatalıysam özür dilerim zaten.

    1
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Özür dilenen olmak daha zor.
    Karşıdaki özür diliyorsa istemediğimiz bir şey yapmıştır çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kabul etmek daha zor. Hatanın sebebi, olayın büyüklüğü vs. Her şey önemli.

    1
    0 Yorumla
  • Emreljajıc1903
    Emreljajıc1903 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok güzel soru yaa duruma bağlı bence biraz da ama ikiside harbiden zor geldi düşününce 😅

    1
    0 Yorumla
  • meduxaaaaaaa
    meduxaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kabul etmediğim çok özürler oldu bazı hataların telafisi yoktur

    1
    0 Yorumla
  • sk_0634
    sk_0634 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Bilmiyorum. bir erkek ne zaman haklı olmuş ki özür dilensin ondan?

    1
    0 Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    +1 yıl

    Büyük hataysa kabul etmek zor eskisi gibi olamıyorsun

    1
    0 Yorumla
  • serenn19
    serenn19 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    İkisi de zor o yüzden ne özür dilerim ne özür kabul ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Haklıysan özrü kabül etmek zordur egoyu bı yana atıp affetmek herkesin harcı degil..

    1
    0 Yorumla
  • kahvefincani828
    kahvefincani828 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    İkisi de kolay değil özür dilenmesine sebep olan kalp acısı zor olan.

    1
    0 Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Hataya bağlı özrün kabul edilmesinin zorluğu. Ama her özrü samimi bulup kabul etmem.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (132)
Devamını Gör(177)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul etmek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul etmek mi? 30 cevap verildi
Özür dilemek mi, yoksa özrü kabul etmek mi daha zor? 67 cevap verildi
Özür dilemek mi daha zordur özrü kabul etmek mi? 64 cevap verildi
Özür dilemek mi daha zordur yoksa özrü kabul edip affetmek mi? 21 cevap verildi
Özür dilemek mi daha zordur yoksa affetmek mi? 138 cevap verildi
Özür dilemek mi zor, özrü kabul etmek mi? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨