Güzel bir soru ve güzel bir tespit. Bunun farkında olan insanlar, tartışma yanlısı olan insanları rahatlatmakta ustalaşırlar. Öyle ki tartışmak isteyen kişi zamanla size seninle tartışabiliyoruz farkındamısın dediğinde bilin ki bana iyi geliyorsun demektir. Güzel konu tebrik ederim. Kolay beğenmem, beğeniyorum sorunuzu. Saygılar
Örneğin bir insanın öz değerlerine saldıracak kadar alçalmak nasıl kendi savaşı olabiliyor ki? Şey mi diyelim? “Sen bana ana avrat düz dünya giriyorsun ama bu kendi meselen beybimsu 🌸🥰😍😘” Kendi sorunu olmasa demek… Hayır iyi ki de öyle konu bize gelince kim bilir neler söyleyecek? dşdşdlfldpoffp Kendi meselesi (!) olsa bile ben bir noktadan “cız, hayır öyle yapmıyoruz” falan deyip savaşı bitirmeye çalışırım. Ki arkadaşın kendisi (!) yanmasın
Şaka faslını geçelim biraz ezberleri bozalım. Bir kere brni muhatap almaya çalışıp karşımdaki kişi benim şahsıma saldırıyorsa ben polyannacılık oynayıp sadece senin meselen demem. Beni de ilgilendirir konu. Aa bu senin içsel savaşın beni ilgilendirmez deyip gerçeklerin üzerini kapatmaya çalışmam. Elimden geldiğince onu o yanlıştan döndürmeye çalışırım. Dönmüyorsa da kendi bilir işte beni ilgilendirmeyen kısım burası