Bir şey hakkında insanlarla tartışmaya girmeyi sever misiniz. Tartisan insanlara direk sen haklisın diyorum. ucunda para falan yoksa veya ölüm kalım. meselesi değil sonuçta. Sorunlari tartışmak yerine çözmek sizce de daha mantıklı değil mi?
Tartışmayı hiç sevmiyorum. Ya siz? Biriyle tartışmaya girmeyi seven insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben de zamanında sevmiyodum arka planda tutuyodum kendimi ama belli bir yaştan sonra bunları yapabilmen gerektiğini anlıyosun. Şu an benle tartışmaya giren olursa ben de aynı şekilde devam ediyorum ne yapayım
En İyi Cevaplar