Saygısız zorba insanlara nasıl tepki vermek lazım?

özellikle iş yerlerinde böyle terbiyesiz zorbalar çok fazla genelde muhattap olmamaya görmezden duymazdan gelmeye çalışıyorum hani zorunlu iş olmadıkça asla arkadaşça sohbet kurmuyorum ama yine de sinirimi zorluyotlar. hele de böyle çete grup olanlar birkaç kişi çok zor. özellikle de böyle zorba kadın grupları. genelde yeni başladığım işlerde oranın eskisi böyle zorba kötü fitne dedikoducu kıskanç kadın veya kadın grupları oluyor. ben bunlara hiç bulaşmadan mesafemi korumaya çalışsam da hep tahrik edip uğraşıyorlar benle. dedikodu yapıyor dalga geçiyor gülüyor tersliyor laf sokuyor ediyor. sessiz kalsan daha çok yapıyorlar cevap versen hemen lafı yapıştırıyor a yok niye sinilrendin yok ben iyiliğin için dedim ay amma abarttın yok yanlış anladın şaka yaptım gibi bi de seni haksız duruma getiriyorlar. böyle tiplere ne yapmak lazım. sessiz kalsan sorun cevap versen sorun.

Saygısız zorba insanlara nasıl tepki vermek lazım?
Cevapla