
Ya da bazıları için nasıl hissettiğini söylemek yerine; kırıp dökmek daha kolay gibi.

Ya da bazıları için nasıl hissettiğini söylemek yerine; kırıp dökmek daha kolay gibi.
Birisini kırmam için önce o kişiyi sevmem lazım zira sevmediğim insanlarla yüzeysel iletişim kurduğumdan onları kırmam. Sevdiklerimin gönlünü almaktan ise çekinmem , görselde olduğu gibi " işleri nasıl düzelteceğimi bilmiyorum " durumunu çok yaşadım çünkü empati yapamıyorum orada da işi karşımda ki kişinin sevgisi devralır. Beni sevdiği kadar affeder..
Çekinmem, alır mısın de alamam becerikli bir adamım bir çok konuda ama bu konuda hep sınıfta kalıyorum hemen gönlü olsun istiyorum sabırsızım, kırdığım yeri onarırken bile kıracak kadar da sakarım😀 gönül kırılmasın almaya falan da çalışmayalım en güzeli bu
Hayır tam tersi bu tarz şeylere çok önem veririm teşekkür etmesini özür dilemesini bilmeyen bir insan hiç bir şey bilmiyor demektir oyuzden kirdiysam özür diler gönlünü alırım
Cevap
10Cevap
Hayır neden çekineyim. kırdığım kişiden özür dilerim ve hatamı düzeltmeye çalışırım.. eğer gerçekten hatalıysam. ama hatam yoksa hiç bir şekidle geri adım atmam.. ve karşımda ki kişinin özür dilemesini belerim.
Eğer gerçekten hatalı olduğumu düşünüyorsam kesinlikle gönlünü almaya çalışırım. Haksız yere kimseyi üzmeye kırmaya hakkım yok sonuçta kalp sevdiği kişiye kırılır
Küçük hatalarımda özür dilemek daha kolay oluyor benim için. Ama gerçekten kalp kırdıysam -nefret ederim- kuru bir özrün yeterli olmayacağını biliyorum. Pişmanlığımı karşı tarafa hissetirmeye çalışıyorum.
Hayır, birini kırdıysam hatamı telafi etmek isterim ve bunun için uğraşırım.
💖
Hayırrrr aksine bütün şebeklikleri yapıp arayı düzeltirim
Bajen utanıyım ama gönlünü ayamajşam çuk üjülüyüm bu yüjden çekinmem
Bilerek kimseye kırman lakin kırıldığinı anlarsam özür de dilerim
Gidipte yalvarmam ama samimi bir dille özrümü dilerim
Hyr hiç çekinmem kırdıysam farketmeden muhakak dönüş yaparım.
Bilerek kimseyi kırmadım. Bilmeyerek kırdıklarımda ilk iş gönlünü alırım
hayır
sevdiğim biriyse gönlünü almaya uğraşırım ama hatalıysam
haklıysam karşı taraf uğraşsın bir zahmet
Haksızsam eğer, Çekinmem. Gönlünü almak için her şeyi yaparım.
Haya bendeyse hayır ama bazen hak ediyorlar kırılmayı
Hatalıysam özür de dilerim, gönlünü de alırım. Asla gocunmam. Zira olması gereken de budur zaten.
Direkt özür dilerim. Hangi kdrama ismi nedir?
Yapmışsam bir eşeklik sonuna kadar düzeltmeye çalışırım.
Hayır çekinmem gönül almasını bilen birisiyim
Ben bulaşırım gıdıklarım
Kırdığımız şeyi tamir etmesini biliriz
Haksızsam evet değilsem umrumda dahi olmaz.
Kırdıysam özür dilerim
Hayır, hemen üstüne düşerim.
Yo elimden geleni yaparım haklıysa
Asla çekinmem.. hatam varsa özür dilerim uğraşırım
Seven insan kırmaz
Çekinmem.
Yok hemen alirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?