Elimde boş bir şişe
Akıl yok fikir yok Peki ben ne yapayım?
Elimde boş bir şişe
Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum
Nasıl yani, ne konuda
Ben kendi fikirlerimle arkadaştım şimdi hiçbiri yok
Yeni fikirler edin, insan giderek gelişiyor
Kitaplığımda bir çok defter var hepsi hikaye günlük ama şimdi yazamıyorum
Zamanla yeniden oturur. Duygularını kilitlemişsin
Konu olacak insan yok bence
O da mümkün
Yalnızlığınızı arkadaş edinin diyordu bir yerde Edindim yazar oldum hatta ama ondan da sıkıldım brlli ki
İlla ki, sürekli aynı kişi sıkar
Olay ne
Neden
Cevap
7Cevap
Kendini geliştir bence
Ne mesela çizim yapıyordum çizecek bir şey de kalmadı
Aynı dert bende de var.
Eni sonu kaybettin yani
Problem nedir
Doktora görün
Tedavi
boş ver be
boş ver ya olmasın
boş ver ne yapican gidip
Ne konuda?
Deli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar