Ne yapmam gerekiyor hiçbir fikrim yok?

Arkadaşlar hepsini okursanız çok sevinirim ben 16 yaşındayım Kimseye anlatmak istemediğim psikolojik problemler yaşıyorum daha önce bir kere doktora gittim ve obsesif kompulsif olduğumu söyledi depresyonda olmadığımı da ekledi. Beni üzecek olaylarda kendime zarar verme isteğim oluyor ya da kendimi öldürme isteği geçtiğimiz ekim ayında da intihara teşebbüs ettim. Geçen gün de kötü bir gün geçirdiğim için bildiğiniz bir marketten kendime doğrama bıçağı ve sargı bezi aldım sürekli kendimi suçluyorum bu yüzden kendimi bıçaklamak istedim ama ölmek de istemediğim için o an sargı bezi almıştım neler olduğunu anlayamıyorum ama o anlarda hiç sağlıklı düşünmüyorum geçen haftalarda saçlarımı yoluyordum ya da elime sivri şeyler batırmak istiyordum ve o his geçip sağlıklı düşününce ben bunu nasıl yaptım düşündüm diyorum. Aileme anlatamıyorum çünkü ailemin tek kızıyım benim üzerme titrerler hep annem duyarsa bunları mahvolur ne yapacağımı bilmiyorum. Çok kolay ağlayan çok hassas birisiyim. Psikiyatriye gidersem anlatır mı anneme çok korkuyorum yardım edin danışabileceğim kimse yok ne bir kız kardeşim ne abim
Ne yapmam gerekiyor hiçbir fikrim yok?
Cevapla