NEDEN İNSANLAR BENİM NEREDEYSE HERŞEYİMİ SEVİYOR? NEDEN SADECE YÜZÜMÜ BEĞENMİYORUM?

Arkadaşlar, herkes beni övme şeyinde yani çok öyle bir övgü değil de mesela, işte , çok güzel yazıyorsun, fiziğin güzel (abartılacak kadar değil sadece orantılı) , saçların çok tatlı (kıvırcık ya), yüzün çok tatlı (güzelle karıştırmayın), çok samimisin, çok güzel resim çiziyorsun (abartılacak kadar değil ama güzel sayılır), çok iyi kalplisin, bunların aslında hepsi doğru ama nedense bir insan bu kadar kusursuz olamaz, değilim de zaten mesela çirkinim yüzüm çirkin bunların hepsini, insanlarda bende kabul ediyorum ama yüzümü, insanları bilmiyorum ama ben kabul edemiyorum, çirkin olduğumu resmen aynada görüyorum, bazı insanlar diyor güzelsin diye ama sadece ben sorduğumda ve bende kabul edemiyorum, sorun şuu neden sadece yüzümü beğenmiyorum? İnsanlar neden benim herşeyimi beğeniyor ya da birden çok şeyim güzel, yüzüm haricinde? Kendimi seviyorum, sadece beğenmiyorum. Bu iki sorumu cevaplarsanız sevinirim, TEŞEKKÜRLER... ☺

NEDEN İNSANLAR BENİM NEREDEYSE HERŞEYİMİ SEVİYOR? NEDEN SADECE YÜZÜMÜ BEĞENMİYORUM?
Cevapla