Herkes bu kadar sevilirken herkesin hayatı mükemelken neden ben sevil miyorum diye kendinize soruyor musunuz?

Bazen soruyorum kendime neden diğerleri kadar sevilmiyorum? Hayatta neden birinin vazgeçilmezi değilim? Neden herkes kolayca bende vazgeçiyor ya da neden ben birşeyler kaçtıkça hepsi beni buluyor? Her şey tam düzelecekken yine kendimi eksik buluyorum bunlar hiç geçmiyor bazı zamanlar üstünü toprakla kapatıyorum tekrar çıkıyor yüz üstüne. Sanki bu hayatta bir tek ben böyle hissediyorum sonra kendimi çok suçlu hissediyorum çünkü bir çok insanin istediği hayatı yaşıyorum belki de ama bana bazen yetmiyor bu beni çok bencil kılar mı?

Herkes bu kadar sevilirken herkesin hayatı mükemelken neden ben sevil miyorum diye kendinize soruyor musunuz?
Cevapla