Sizce insanlar beni sevmemekte niye bu kadar israrci?

Hayatım boyunca aileme kendimi sevdirmeye çalıştım sevmediler sonra birini buldum beni anca hayalinde görebilecek cirkin ve fakir birini ve bu beni çok sever diye düşündüm canım diye adim cikti bu yuzden ama o bile beni sevmedi onun etrafındakiler bu kız seni kullanıyor diye doldurdu o da zaten beni sevmemişti ben böcek miyim kimse beni sevmiyor ya

Güncellemeler
+1 yıl
Yanında bulunmama bile şükrediyor olması gerekirken herkes benim ona fazla olduğumu şanslı olduğunu biliyordu ama o hariç bundan böyle çirkin erkek düşmanıyım arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Jwje
Sizce insanlar beni sevmemekte niye bu kadar israrci?
Cevapla