Var mı yoldaşlarınız şu zorlu hayat yolunda tebessümünüze sebep olan. Arkadaşlarınız, dostlarınız, aileniz, sevdiceğiniz. Hayatlarınıza katkıları neler? Yoksa yanlız mı yürüyorsunuz bu yolda?
Gittiğin yol mu önemli yoksa o yolda sana yoldaş olan mı önemli?
önce yoldaş sonra yol, diyor şair. yolun güzelliği ise yoldaşın güzelliğinden geliyor. bir yola çıkacaksanız mesela hayat gibi yanınızda size değer veren, kıymetinizi bilen insana ve insanlara yer verin. güzellik yolun güzelliği kadar yoldaşın da güzelliğinden gelir
Her ikisi de önemli tabi gidilen yol daha değerli Anlamsız bir yolda veya sonu uçuruma giden bir yolda en iyi yoldaş bile iki kişiyi ziyan edebilir Önce yolu belirlemek gerekir sonra o yolda sana eşlik edecek yoldaş , varsayalım bulamadın böyle bir şey ve o yolun senin gerçekten amacına ulaşacak bir amaç olduğunu düşünüyorsan yoldaşa o kadar gerek de yok
Arkadaşlarım, dostlarım, ailem var. Aşk anlamında kalbim boşta😄. Genelde yalnızlığı tercih ettiğimden gittiğim yol benim için daha önemli. O yolda çıkacak güzellikler iyilikler bana sadece çıkacağından ve baş başa kalacağımızdan.⭐
Gittiğim yolda yoldaş olan önemlidir Tabii hangi yola girdiğimde önemli ama onu ben seçiyorum Bazen kader seçtiriyor ama en önemlisi o yolda Bana kim eşlik ediyor
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Benim için yoldaş daha önemlidir tabi ki de.. gittiğim yolda zaten yanlış kalacaksam o yolun bitmesinin ya da ulaşmasının da bir anlamı olmaz benim için...
Rüyasında uçsuz bucaksız bir sahilde yürüyen adam, neden sonra anlamış ki aslında yürüdüğü sahil ömrünü temsil ediyormuş ve yanında da bir insan suretinde Tanrı ile ilerlemekteymiş. Sonra dönüp arkasına baktığında ayak izlerini görmüş ve ömrünün zor zamanlarında ayak izlerinin tek çifte düştüğünü fark etmiş. O anda pervasızca sitem etmiş Tanrı'ya. Zor anlarında kendisini yalnız bıraktığı için. Tanrı gülümseyerek cevap vermiş: "O zor zamanlarındaki ayak izlerine dikkatli bak. Evet tek çift ayak izi görüyorsun ama yan yana yürüdüğümüz zamanlardakilerden çok daha derin izler onlar. Çünkü o zor zamanlarında seni kucağıma alıp taşıyordum."
Yolu kimle yürüdüğün gerçekten çok önemli, yolun hiçbir önemi yok. Yol çiçekli olsa yanındaki seni yavaslattiktan tukettikten sonra ne önemi var değil mi
Gittiğin yolda önemli o yolda yanında olan da bence. Kimileriyle rampa aşağı düz yolda gidemiyorsun kimileriyle dağlık arazi bile keyifli geliyor. Güzel rastlantılar herkese...
Yol her ne kadar zor olsa da elini hiç bir zaman şartlar ne olursa olsun bırakmayan bir dost, yoldaş, sevgili, eş vs. var ise o yol mutlulukla yürünür.
Yönlendirmeye çalışır yine insanin kendisinde biter yonlenmeyedebilirsin onun için yol önemlidir çamurda yürüyenin ayağına bok bulaşır çünkü yoldasta çok önemlidir ayrı konu
Çok değer verdiğim insanlar var, ama ruhuma çok yakın kimse yok. Gittiğim yol önemli, yoldaş değerli. Zorlu yolculuğun dinlenme, keyif anları yoldaş sayesinde ruh bulur. Ben yolumda kendimin yoldaşıyım şimdilik 😃
Yolculuğa başladığımda sonunu düşünmemiştim ama şimdi yolun sonunun ölüm olduğu her şeyinde sınav olduğu açık! aslında dünya bir ızdırap imiş derdim yoldaşım olmasa..