Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben yürüdüğüm yolda net ve kararlıyım her zaman.. ama hayatımdan şu an memnun değilim.. bunu değiştirmek için de çabalıyorum elimden geldiğince.. her zaman en iyisini istemem sadece beni mutlu edecek olanı isterim.
Razıyım zaman zaman tökezlesemde. Nereden gelip nereye gittiğini bilmez bazen insan. Gerçi bilse de fark etmez. Her an, bir önceki ve bir sonraki anın köprüsüdür bence. Varmak istediğimiz yere varsak bile, bir sonraki an bizi orada bekleyeceği için, aslında insan her zaman yolculuğunun ortasındadır. Gidilecek yollar, varılacak yerler. Ne çok uzak, ne çok yakın, hem çok uzak, hem çok yakın. Bir an önce varmak istersin, vardığında anlarsın ki, o vardığın yer bir an öncede kalmış...