Yürüdüğün bu yola bir başkası mı karar veriyor yoksa bu yol senin yolun mu?

Yürüdüğün bu yola bir başkası mı karar veriyor yoksa bu yol senin yolun mu?

Yorulduğumda oturup manzarayı izliyorum. Bu yol kime ait diye düşünüyorum. Kendime dönüp "Bizzat sen seçtin." diyorum. "Başkasını suçlayamazsın."

Yürüdüğün bu yola bir başkası mı karar veriyor yoksa bu yol senin yolun mu?
Cevapla